۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۱۲

كشتی قهرمانی جوانان آسیا - تایلند؛

آزادكاران ایران راهی فینال شدند

آزادكاران ایران راهی فینال شدند

رقابتهای كشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا از امروز با برگزاری رقابت‌های اوزان 50 و 120 كیلوگرم در شهر پوكت تایلند در حال برگزاری است که طی آن آزادکاران ایران فینالیست شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در وزن 50 كیلوگرم، مصطفی یعقوبی در دور نخست مقابل چین فو وو از چین تایپه با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید وی در دور دوم مقابل احمد الكعبی از یمن با نتیجه 9 بر یك به برتری دست یافت. یعقوبی در مرحله نیمه نهایی كوكی ایشیتانی از ژاپن را با نتیجه 9 بر یك شكست داد تا در دیدار فینال به مصاف كادیال مانگال از هند برود.

بر این اساس، در وزن 120 كیلوگرم نیز عبداله قمی در دور نخست مقابل عبدالرحیم حیدر از عراق با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل اصلان بیك گادویف از ازبكستان با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. قمی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 6 بر صفر جی یوآن كیم از كره جنوبی را مغلوب كرد و به دیدار فینال راه یافت. قمی در دیدار فینال به مصاف اولگ بولتین از قزاقستان می‌رود.

طبق قانون جدید فیلا، مسابقات کشتی در دو تایم سه دقیقه‌ای برگزار می‌شود و مجموع امتیازات کشتی‌گیر پیروز را مشخص می‌کند. همچنین هر کشتی‌گیری به اختلاف امتیاز 7 برسد، پیروز مسابقه می‌شود.

مسابقات اوزان 55 تا 96 كیلوگرم این رقابت‌ها فردا (یكشنبه) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2077159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha