۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۲۹

سعیدی‌نیا:

اعضای شورای پنج شهر شوش مشخص شدند

اعضای شورای پنج شهر شوش مشخص شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: فرماندار شوش گفت: پس از پایان شمارش آرا، اعضای چهارمین دوه پنج شهر شوش، حر، الوان، شاوور و فتح المبین مشخص شدند.

عبدالرضا سعیدی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم شوش در انتخابات بسیار مطلوب بود به گونه‌ای که 77 درصد از واجدان شرايط راي دادن در شهرستان شوش، در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و شورای شهر و روستا مشاركت كردند.

وی افزود: سعید مهرپرور با چهار هزار و 940 رای، بهرام كریم پور با چهار هزار و 904 رای، ثریا شوهانی با چهار هزار و 680 رای، عبدالجلیل بیلاوی با چهار هزار و 507 رای، مهشید آزادی با چهار هزار و 349 رای، مسعود رشنو سه هزار و 805 رای، عبدالرضا لالوند با سه هزار و 501 رای، سیدحكیم موسوی با سه هزار و 612 رای و مسلم سگوند سه هزار و 568 رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر شوش انتخاب شدند.

سعیدی‌نیا عنوان کرد: علی مجاهدی با ۸۰۲ رای، محمد عبدالخانی با ۷۲۲ رای، حمید عبدالخانی با ۶۹۱ رای، علی عبدالخانی‌فر با ۶۸۶ رای و عبدالزهرا عبدالخانی با۶۸۰ رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر الوان انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان شوش ادامه داد: ابراهیم سواعدی با یک هزار و 377 رای، سید یاسر نجات با یک هزار و 77 رای، جاسم لطیفی با یک هزار و 9 رای، عاشور جلیزی با ۸۰۸ رای و نوروز بشكار با ۷۶۲رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر شاوور انتخاب شدند.

سعیدی نیا تصریح کرد: ناصرسرخه با ۸۰۰ رای، رحیم سرخه با ۶۵۲ رای، سلمان سرخه با ۶۱۹ رای، كامل سرخه با ۵۰۴ رای و رحیم سرخی با ۳۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر فتح‌المبین انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: عبداعلی كثیر با ۹۸۵ رای، ناصر كثیر با ۹۱۶رای، جمیله آل كثیر با ۹۰۴ رای،سید حمید موسویان با ۸۸۱ رای و علی آل كثیر با ۸۷۶ رای به عنوان اعضای اصلی شهر حر انتخاب شدند.

کد خبر 2077443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha