۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۷

حسن میرزاآقابیک در گفتگو با مهر:

کار ایران برای ماندن در سید دو راگبی آسیا سخت‌تر شده است

کار ایران برای ماندن در سید دو راگبی آسیا سخت‌تر شده است

رئیس انجمن راگبی ایران ضمن تمجید از عملکرد تیم ملی در مسابقات سید دو آسیا در مالزی گفت: کار ایران برای سال آینده سخت‌تر شده است چرا که علاوه بر مالزی تیم چند ملیتی قطر هم به این سید صعود کرده است.

حسن میرزاآقابیک در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره مسابقات سید دو آسیا عنوان کرد: با توجه به این که نخستین بازی را باید با تیم قدرتمند مالزی که میزبان مسابقات بود برگزار می‌کردیم کار دشواری داشتیم. نبود بازی تدارکاتی و تجربه در این مسابقه کاملا نمود پیدا کرد.

وی افزود: ما در شرایطی بازی را واگذار کردیم که می‌توانستیم بهتر از این باشیم. در اواخر دیدار با مالزی بچه‌ها بهتر شدند ولی دیگر فرصتی نمانده بود و در نهایت هم این بازی را واگذا کردیم. متاسفانه ما در فاصله 15 ساعت به بازی به مالزی رسیده بودیم که اختلاف زمان و نداشتن استراحت کافی هم روی کار بچه‌ها تاثیر گذاشته بود.

رئیس انجمن راگبی با اشاره به بازی تیم ملی مقابل هند توضیح داد: برای بازی با هند بازیکنان دو روز استراحت کرده بودند و به شرایط عادی بازگشتند. هندی‌ها 40 سال سابقه بازی در راگبی را دارند و برای این که در سد دو آسیا بمانند خیلی انگیزه داشتند ولی خوشبختانه بازیکنان یک بازی فوق‌العاده را پشت سر گذاشتند و با شکست این تیم در سید دو آسیا باقی ماندند.

میرزاآقابیک با اشاره به درخشش بازیکنان جوان ایرانی اظهار داشت: در پایان این دوره از مسابقات پنج بازیکن تیم ملی ایران در تیم منتخب سید دو آسیا قرار گرفتند. ضمن این که علی درفکی داور خوب و جوان کشورمان با قضاوت‌های خوبی که داشت نمره قبولی را دریافت کرد.

وی که در حاشیه برگزاری این رقابتها به عضویت کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا درآمده است، ادامه داد: از این پس کار ما سخت‌تر خواهد بود چرا که مالزی با شکست از سنگاپور در سید دو باقی ماند و تیم ملی قطر هم با خرید بازیکنان چند ملیتی و سرمایه‌گذاری روی این رشته به سید دو صعود کرد.

کد خبر 2077466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha