۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۰

خسروی خبر داد:

اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بوشهر مشخص شدند

اعضای اصلی و علی‌البدل شورای شهر بوشهر مشخص شدند

بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان بوشهر با اعلام اسامی اعضای شورای شهر بوشهر، گفت: مردم شهرستان بوشهر حضوری گسترده و باشکوه در این انتخابات داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین خسروی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی‌بر اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات، مردم نیز به این ندای رهبر لبیک گفتند و شاهد حضور گسترده و پرشور مردم پای صندوق‌های رای بودیم.

وی به روند برگزاری انتخابات در شهرستان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات در شهر بوشهر در 81 صندوق اخذ رای برگزار شد که انتخابات در فضایی امن و مطلوب برگزار شد.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: در انتخابات شورای شهر بوشهر، خانم ندا عبدالله‌زاده با کسب 16 هزار و 290 رای حادز بیشترین تعداد آرا در شورای شهر شد.

وی افزود: همچنین زهرا رضایی 10 هزار و 201 رای، الهام بارگاهی با 9 هزار و 112 رای، مهرزاد آسایش با هشت هزار و 957 رای و غلامرضا قادریان با هشت هزار و 891 رای نیز به عنوان دیگر منتخبان شورای شهر بوشهر انتخاب شدند.

خسروی ادامه داد: علی اکبر شمسا با هشت هزارو 861 رای عبدالخالق برزگر زاده با هشت هزارو 683 رای، خدیجه گرشاسبی با هشت هزار و 185 رای، نصرالله اسدی با هفت هزار و 524رای، اصغر گورکی با هفت هزار و 206رای و علی رضا آماره با شش هزار و 804 رای به عنوان دیگر اعضای اصلی انتخابات شورای شهر بوشهر انتخاب شدند.

وی گفت: همچنین حیدر رفاهی با شش هزار و 668 رای، داریوش پوربهی با شش هزار و 642رای، علی مقاتلی با شش هزار و 613 رای، سعید آزاد شهرکی با شش هزار و 458 رای و منوچهر قیصی زاده با پنج هزار و 922 رای نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 2077734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha