۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۳

كشتي قهرماني جوانان آسيا - تايلند؛

كريمي و قياسي در فينال/ سه آزادكار ايران به رده بندي رسيدند

كريمي و قياسي در فينال/ سه آزادكار ايران به رده بندي رسيدند

مسابقات اوزان 55 تا 96 كيلوگرم رقابت‌هاي كشتي آزاد قهرماني جوانان آسيا امروز يكشنبه در شهر پوكت تايلند در حال پيگيري است.

به گزارش خبرگزاري مهر، در پايان مرحله مقدماتي اين رقابت‌ها مصطفي قياسي و عليرضا كريمي در اوزان 74 و 84 كيلوگرم با شكست تمامي رقبا به ديدار فينال راه يافتند. همچنين يونس سرمستي، فرزاد كوليوند و پيمان ياراحمدي كشتي گيران اوزان 55 تا 66 كيلوگرم كشورمان نيز به ديدار رده‌بندي راه يافتند.

نتايج نمايندگان كشورمان به شرح زير است:

در وزن 55 كيلوگرم يونس سرمستي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر مقابل گانسوخ از مغولستان به پيروزي رسيد. وي در دور دوم با نتيجه 16 بر 13 ولادمير كوردين از قزاقستان را مغلوب كرد، اما در ديدار نيمه نهايي با نتيجه 13 بر 6 مقابل سانگ هو وون از كره شمالي باخت و به ديدار رده‌بندي راه يافت. حريف وي در اين ديدار مانديك از هند است. در اين وزن كشتي گيران ژاپن و كره شمالي فيناليست شدند.

در وزن 60 كيلوگرم فرزاد كوليوند در دور نخست با ضربه فني فرناندو از سريلانكا را شكست داد. وي در دور دوم مقابل نوربيك دژاركينبايف از قرقيزستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد، اما در مرحله نيمه نهايي مقابل كوك گانگ كيم از كره شمالي با نتيجه در حالي كه با نتيجه 10 بر 4 از حريف خود پيش بود، نتيجه را واگذار كرد و به ديدار رده‌بندي راه يافت. وي براي كسب مدال برنز به مصاف شينگو آريموتو از ژاپن مي‌رود. در اين وزن كشتي ‌گيران هند و كره شمالي فيناليست شدند.

در وزن 66 كيلوگرم پيمان ياراحمدي در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر كايرو كينجو از ژاپن را شكست داد. وي در دور دوم مقابل تائه جين جئون از كره جنوبي با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. ياراحمدي در مرحله نيمه نهايي مقابل بولات ساكايف از قزاقستان با نتيجه 7 بر صفر شكست خورد  تا براي كسب مدال برنز به مصاف سائو نگو از ويتنام برود. در اين وزن كشتي گيران هند و قزاقستان فيناليست شد.

در وزن 74 كيلوگرم مصطفي قياسي در دور نخست چانگ يانگ كيم از كره جنوبي را با نتيجه 9 بر 2 شكست داد وي در دور دوم مقابل باسانتسگت از مغولستان با نتيجه 10 بر 3 به برتري دست يافت. وي در مرحله نيمه نهايي نيز موفق شد ساكن آتي جانوف از قزاقستان را با نتيجه 10 بر 2 شكست دهد تا عصر امروز براي كسب مدال طلا به مصاف كومار پراديو از هند برود.

در وزن 84 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور اول بكجان مربكوف از قرقيزستان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد. وي در دور دوم مقابل تارمانوخ گانبولد از مغولستان با نتيجه 8 بر صفر به پيروزي رسيد. كريمي در مرحله نيمه نهايي مقابل هيوك بيوم گوان از كره جنوبي با نتيجه 7 بر صفر به برتري رسيد تا در ديدار فينال به مصاف عظمت دولت بيكوف از قزاقستان برود.

در وزن 96 كيلوگرم نيز حاتم علي اكبر زاده مقابل فخرالدين سليم زودا از تاجيكستان با نتيجه 4 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست كشتي گير تاجيك مقابل حريف هندي، علي اكبر زاده از دور رقابت‌ها حذف شد. در اين وزن كشتي گيران قزاقستان و هند فيناليست شدند.

کد خبر 2077911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha