۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۱۰

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از کره‌جنوبی؛

تمرین شاداب ایران در حضور خبرنگاران کره‌ای/ آماده کار بزرگ در شهر کوچک

تمرین شاداب ایران در حضور خبرنگاران کره‌ای/ آماده کار بزرگ در شهر کوچک

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار حساس روز سه شنبه برابر کره‌جنوبی در شرایطی برگزار شد که خبرنگاران پرتعداد کشور میزبان با حضور در محل تمرین به دقت عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش را زیر نظر گرفتند. ملی‌پوشان ایران هم با شادابی و آمادگی بالایی در این تمرین حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 امروز یکشنبه به وقت محلی تمرین شاداب و پر نشاطی را در زمین هیوندا که در زمان برگزاری جام جهانی 2002 کمپ تمرینی تیم ملی فوتبال ترکیه بود، برگزار کرد.

این تمرین که خبرنگاران کره‌ای هم اجازه تهیه خبر و عکس را از آن داشتند، در هوای بسیار مطلوب شهر صنعتی و کوچک اولسان برگزار شد که بخش اعظمی از برنامه‌های تاکتیکی به نواختن ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

زمین هیوندا متعلق به شرکت خودروسازی هیوندای کره‌جنوبی است که علاوه بر خودرو، سازنده کشتی‌های غول پیکر و لوازم صنعتی دیگر است و در حال حاضر 45 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند.

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران بدون هیچ بازیکن مصدومی برگزار شد و تمام بازیکنان برای دیدار با کره‌جنوبی از روحیه و آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

همچنین طبق اعلام کادرفنی تیم ملی، ملی‌پوشان تا ساعت 10 صبح فردا دوشنبه استراحت می‌کنند و پس از صرف صبحانه هم تمرین سبکی را  در اطراف هتل انجام می‌دهند. ضمن اینکه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از رویارویی با کره‌جنوبی به احتمال زیاد ساعت 19 فردا در زمین محل برگزاری مسابقه - زمین چمن ورزشگاه منسو - برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، فردا (دوشنبه) صبح هم هوای شهر اولسان آفتابی است اما طبق پیش بینی‌ها بارندگی در این شهر ساحلی از عصر فردا آغاز می‌شود و بازی روز سه‌شنبه نیز زیر بارش باران برگزار خواهد شد. رطوبت هوا هم در روز سه‌شنبه 80 تا 84 درصد است.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2078256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha