۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۲۲

پوتین خطاب به غرب :

آیا می خواهید برای کسانی که اعضای بدن انسان را در سوریه می خورند سلاح بفرستید

آیا می خواهید برای کسانی که اعضای بدن انسان را در سوریه می خورند سلاح بفرستید

رئیس جمهور روسیه با تاکید بر حل سیاسی بحران سوریه و وجود اختلاف با غربی ها از جمله انگلیسی ها درباره این کشور درباره پیامدهای خطرناک ارسال سلاح برای تروریستها هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه "بی بی سی" ، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با " دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس با تاکید بر توقف خونریزی ها در سوریه گفت با انگلستان درباره سوریه اختلاف نطر داریم.

"دیوید کامرون" نخست وزیر انگلستان در این کنفرانس مطبوعاتی مشترک با اشاره به مسائل سوریه مدعی شد که در روزهای اخیر شاهد مدارک بیشتری از استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه بوده ایم .

وی در ادامه گفت ما با روسیه توافق کرده ایم که برای توقف خونریزی ها در سوریه از طریق گروه 8 همکاری کنیم، زیرا ادامه چنین روندی به همه ضرر می رساند.

کامرون همچنین اظهار داشت ما خواستار حل بحران سوریه از طریق توافق بر سر تشکیل یک دولت انتقالی هستیم.

پس از اظهارات کامرون ، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه گفت: ما هم خواستار پایان خشونت ها در سوریه هستیم، اما اختلافات زیادی با انگلیس درباره سوریه داریم.

وی در ادامه با اشاره به جنایات تروریست ها در سوریه و تصمیم غرب برای ارسال سلاح به آنها اظهار د اشت : آیا شما می خواهید برای کسانی سلاح ارسال کنید که اعضای بدن انسان را می خورند.

پوتین در ادامه گفت: من راه حل پایان درگیری ها را حضور تمام طرف های درگیری در پای میز گفتگو می دانم.

 

کد خبر 2078266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha