۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

از 26 خردادماه/

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشكي گناباد برگزار می شود

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشكي گناباد برگزار می شود

گناباد - خبرگزاري مهر: دبیر هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم پزشكي گناباد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان از 26 خرداد ماه در اين دانشگاه با حضور 30 نفر از استادان و اعضای هئیت علمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد فانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علم بدون تعهد برای جامعه و کشور مفید نیست، از اینرو طرح ضیافت اندیشه استادان با هدف اسلامی شدن دانشگاه ها و نقش مهم و موثر استادان در تربیت دانشجویان برگزار می‌شود.

وي گفت: طرح ضیافت اندیشه استادان به همت دفتر هم اندیشی اساتید دانشگاه از سلسله دوره های معرفت افزایی استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه از 26 خرداد ماه شروع شده و تا30 خردادماه ادامه خواهد داشت.

وي افزود: با توجه به جایگاه رفیع و نقش محوری اعضاء هيئت علمی در توسعه جایگاه علمی کشور و تحقق دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی و تقويت زمينه و ظرفيت‌هاي علمي و تربيتي استادان، دومین طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی اعضاء هيئت علمی دانشگاه در قالب طرح ضیافت اندیشه استادان با موضوع تاريخ علم متناسب با علوم پزشکی و تاريخ تمدن اسلامي برگزار مي شود.

فاني بيان داشت: هدف از برگزاری این دوره ارتقاي مستمر علمي، معرفتي، فرهنگي و مهارتي اعضاي هيأت علمي دانشگاه‌ در راستاي پاسخگويي به نيازها و اولويت‌هاي آموزشي، پژوهشي و تربيتي اساتید و تقويت روحيه خودباوري در آنان مي باشد.

وی افزود: در این دوره 30 نفر از استادان و اعضای هئیت علمی دانشگاه به مدت 16 ساعت (4 روز) از بیانات استاد دکتر باغستانی عضو هئیت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی بهره مند خواهند شد.

وي بيان داشت: این دوره در راستای طرح‌های معرفت افزایی و توجه به مسائل معرفتی در کنار مسائل درسی برگزار می‌شود که امیدواریم ثمرات خوبی داشته باشد.
فاني گفت: در پایان دوره به اساتید و اعضای هئیت علمی گواهی شرکت اعطا می گردد.

فاني گفت: سال گذشته نیز دفتر هم اندیشی اساتید طرح ضیافت اندیشه اساتید را با موضوعات اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی و اصول تعلیم و تربیت اسلامی در ماه مبارک رمضان با حضور 60 نفر از اساتید و اعضای هئیت علمی دانشگاهها و مراکز اموزش عالی شهرستان برگزار نموده است.

وی اضافه كرد: دوره دوم طرح ضیافت اندیشه استادان در تاریخ 16 شهریور ماه با موضوع اخلاق حرفه ای نيز برگزار خواهد شد.

کد خبر 2078861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha