۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۹

گزارش خبرنگار مهر از کره‌جنوبی؛

آخرین تمرین تیم ملی در ورزشگاه اصلی برگزار شد/ ملی پوشان عکس یادگاری گرفتند

آخرین تمرین تیم ملی در ورزشگاه اصلی برگزار شد/ ملی پوشان عکس یادگاری گرفتند

اعضای تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود پیش از برگزاری دیدار روز سه شنبه برابر کره را در ورزشگاه "مونسو" برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره جنوبی؛ آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از رویارویی با کره جنوبی ساعت 19 امروز دوشنبه به وقت محلی در ورزشگاه مونسو برگزار شد. در این تمرین کارلوس کی روش و جواد نکونام به دلیل حضور در نشست خبری با 15 دقیقه تاخیر خود را به جمع سایر بازیکنان رساندند.

بازیکنان تیم ملی که پیش از شروع تمرین عکس یادگاری انداخته بودند با پیراهن یکدست قرمز در زمین اصلی ورزشگاه محل برگزاری دیدار دو تیم تمرین نسبتا سبکی را انجام دادند. بعد از اینکه بازیکنان خود را گرم کردند برای دقایقی به کار با توپ و انجام تمرینات شاد پرداختند که این تمرین با تشویق های چندین ایرانی مقیم کره همراه شده بود.

نماینده فیفا که در ورزشگاه حاضر بود با درخواست نبی و دیگر مسئولان تیم ملی از خبرنگاران خواست پس از نیم ساعت ورزشگاه را ترک کنند تا تمرینات پشت درهای بسته ادامه یابد. نکته قابل توجه اینکه مسئولان تیم فوتبال ایران حتی خواستار بیرون کردن کارگران مشغول بکار حاضر در ورزشگاه شده بودند.

در فاصله 24 ساعت تا بازی حساس دو تیم نکته جالب توجه ای که در ورزشگاه محل برگزاری دیدار به چشم می آمد پوسترهای متعدد سرمربی تیم ملی کره بود که در جای جای ورزشگاه نصب شده بود. در حاشیه برگزاری این تمرین مسئولان تیم ملی فوتبال از کره ای ها خواستار همکاری های لازم در صدور آی دی کارت های نمایندگان رسانه های ایرانی شدند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

کد خبر 2078862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha