۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۰

در غیاب فتح‌الله‌زاده؛

نشست مشترک هیأت مدیره پرسپولیس و استقلال برگزار شد

نشست مشترک هیأت مدیره پرسپولیس و استقلال برگزار شد

نشست مشترک اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در دفتر فداحسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز  دوشنبه نشست یک ساعته‌ای بین اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شد. در این نشست که در دفتر  فداحسین مالکی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و امیدوار رضایی عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز حضور داشتند.

همچنین علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه استقلال که برای ابراز همدردی با مقداد نجف‌نژاد عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال عازم بابلسر شده است نیز در تماسی تلفنی نظرات و دیدگاه‌های خود را با اعضای هیأت مدیره دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در میان گذاشت.

محمد رویانیان بررسی وضعیت دو باشگاه، افزایش هماهنگی بین دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار پایتخت و کشور و همچنین بررسی مشکلات مشترک دو باشگاه را از مهمترین مواردی دانست که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رویانیان تاکید کرد تداوم برگزاری این نشست‌ها می‌تواند خروجی مثبتی برای تعامل هر چه بیشتر و حل و فصل مشکلات دو باشگاه پر طرفدار کشور داشته باشد.

کد خبر 2079025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha