۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

فردا و برای حضور در مسابقات جهانی؛

تیم والیبال نوجوانان به مکزیک می‌رود/ سفر 35 ساعته با بازیکن عصا به دست!

تیم والیبال نوجوانان به مکزیک می‌رود/ سفر 35 ساعته با بازیکن عصا به دست!

تیم والیبال نوجوانان که با کسب قهرمانی آسیا سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را کسب کرد بامداد چهارشنبه به منظور حضور در این رقابت‌ها عازم مکزیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرهای تیخوآنا و مکزیکالی از ایالت باخا کالیفرنیای مکزیک میزبان این دوره از مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان هستند که با حضور 20 تیم برگزار می‌شود. ایران از تیم‎های شرکت کننده در این رقابت‎هاست که سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی آسیا صاحب سهمیه جهانی شد.

به همین منظور تیم والیبال نوجوانان کشورمان بامداد چهارشنبه طی سفری طولانی راهی مکزیک، محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان خواهد شد. البته فرانکفورت مقصد اولیه والیبالیست‎های نوجوان کشورمان است. آنها از آنجا راهی مکزیک می‎شوند تا پس از سفری تقریبا 35 ساعته وارد شهر تیخوآنا، محل برگزاری دیدارهای مقدماتی‌شان شوند.

حمید حمودی، معین معینی فر، سهند الله وردیان، رحمان تقی‎زاده، محمدرضا عیوض‎پور، مهدی حسینی، جابر اسماعیل‌پور، جواد حکمتی، جواد معنوِی‌نژاد، اکبر ولایتی، هادی نیازی و محمد دلیری بازیکنانی هستند که ترکیب دوازده نفره تیم والیبال نوجوانان را برای شرکت در مسابقات جهانی تشکیل می ‌هند. در این میان رحمتان تفی‌زاده، به دلیل آسیب دیدگی عصا به دست سفر خود را در کنار دیگر هم تیمی‌هایش انجام می‌دهد!

این بازیکن چند روز پیش در جریان تمرینات از ناحیه مچ پا دچار پیچ خوردگی شد طوریکه مجبور به استفاده از عصاست. البته پزشکان تیم قول داده‌اند تقی‌زاده را برای آغاز مسابقات جهانی و نخستی دیدار تیم ایران آماده کنند.

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان 6 تا 16 تیرماه برگزار می‌شود. تیم ایران در گروه C این رقابت‎ها با روسیه، فرانسه، روآندا و فنلاند همگروه است. گروه‌بندی 20 تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان به شرح زیر است:

گروه A: مکزیک، ژین، بلژیک، تونس، لهستان
گروه B: آرژانتین، کوبا، جاپان، شیلی، ترکیه
گروه C: روسیه ، ایران ، فرانسه، روآندا، فنلاند
گروه D: برزیل، آمریکا، مصر، کوریای جنوبی، الجزایر

دیدارهای مرحله مقدماتی تیم‎های گروه A و C در تیخوآنا برگزار می‎شود و مکزیکالی هم میزبان دیدارهای مقدماتی تیم‎های گروه B و D است. بر این اساس تیم والیبال نوجوانان ایران دیدارهای مقدماتی خود را در شهر تیخوآنا برگزار می‎کند اما برای برگزاری دیدارهای پنجم و ششم خود در مرحله حذفی راهی مکزیکالی می‌شود. 

کد خبر 2079275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha