۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۰

تمرین پرسپولیس پیش از اردوی رامسر/

آموزش سرزنی دایی برای برخی بازیکنان/ تشویق نیلسون توسط سرمربی

آموزش سرزنی دایی برای برخی بازیکنان/ تشویق نیلسون توسط سرمربی

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از اردوی رامسردرحالی برگزار شد که در جریان آن علی دایی با حساسیت خاصی به برطرف کردن نقاط ضعیف تیم و فردی بازیکنان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین صبح سه شنبه پرسپولیس از ساعت 10:40 در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد و به مدت 80 دقیقه به طول انجامید. این تمرین ابتدا به گرم کردن، تمرینات کششی و دویدن اختصاص داشت و پس از آن بازیکنان تیم کار با توپ را در دستور کار خود قرار دادند. در این مرحله، علی دایی خودش به طور جدی وارد عمل شد و ضمن نظارت بر کار سرخپوشان نکات مختلف تاکتیکی را به آنها متذکر می‌شد.

حفظ توپ و سانتر و شوت به سمت دروازه از برنامه‌هایی بودند که در این مرحله اجرا شدند. در جریان این مرحله از تمرین علی دایی مرتب با صحبت‌های خود سعی در تهیج و تحریک بازیکنان برای انجام جدی‌تر تمرینات داشت. نیلسون نیز جزو نفراتی بود که مورد تشویق علی دایی قرار گرفت.

دایی در بخشی از تمرین صبح امروز پرسپولیس با ایراد گرفتن از نحوه سرزنی بعضی بازیکنان، آموزش اختصاصی برای آنها گذاشت. پرسپولیسی‌ها در نوبت بعدازظهر استراحت می‌کنند و قرار است ساعت 8 صبح فردا زمینی تهران را برای برپایی اردوی هشت روزه در رامسر ترک کنند.

کد خبر 2079526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha