۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

مجوز رضا يزداني براي حضور در انتخابي تيم ملي کشتی صادر شد

مجوز رضا يزداني براي حضور در انتخابي تيم ملي کشتی صادر شد

سرپرست تيم ملي كشتي آزاد اعلام كرد رضا يزداني ملي پوش وزن 96 كيلوگرم ايران در بازيهاي المپيك 2012 لندن مجوز حضور در مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا يزداني به دليل آسيب ديدگي شديد از ناحيه زانو در يكقدمي رسيدن به فينال المپيك بازماند و به رغم شايستگي و آمادگي قابل قبول با ناكامي به ايران بازگشت. او ماهها تحت مداوا و تمرينات سبك قرار داشت و همچنان براي حضور در ميدان ثانيه شماري مي كرد.

يزداني بارها اعلام كرد مي تواند در رقابتهاي انتخابي براي حضور در مسابقات جهاني 2013 مجارستان شركت كند و بار ديگر توانمندي خود در وزن 96 كيلوگرم را به اثبات برساند، اما كادر فني تيم ملي همه چيز را مشروط به تاييد سلامت وي از سوي كميسيون پزشكي دانست. البته يزداني پيش از اين قصد داشت كه در رقابتهاي جام تختي به ميدان برود كه گويا با مخالفت كادر فني و كميسيون پزشكي از اين تصميم منصرف شد.

در همين راستا علي بيات سرپرست تيم ملي كشتي آزاد اعلام كرد: مستندات پزشكي رضا يزداني به تازگي در كميسيون تخصصي پزشكي بررسي و مورد تأييد قرار گرفته است. به رغم عدم حضور وي در جلسه كميسيون پزشكي به دليل آسيب ديدگي مجدد، بنا به تصميم كادر فني وي مي‌تواند در مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كشتي بگيرد.

عضو شوراي فني تيم‌هاي ملي كشتي آزاد در ادامه گفت: اين موضوع را شخصا به اطلاع يزداني رساند‌ه‌ام و وي نيز اعلام كرده است در مسابقات انتخابي حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ بدين ترتيب ابهامات در خصوص سلامتي كامل رضا يزداني و غيبتش در رقابتهاي انتخابي از بين رفت و اين قهرمان ملي كشتي ايران و جهان مي تواند بدون هيچ منعي در پيكارهاي انتخابي مسابقات جهاني 2013 مجارستان به مصاف ديگر مدعيان وزن 96 كيلوگرم برود.

کد خبر 2079613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha