۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

خوروش در گفتگو با مهر خبر داد:

امضای قرارداد حمودی با استقلال به ضرر اوست

امضای قرارداد حمودی با استقلال به ضرر اوست

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در صورتی که علی حمودی بعد از امضای قرارداد با سپاهان، با استقلال نیز قرارداد امضا کند، به ضرر خود این بازیکن است.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توافق باشگاه سپاهان با علی حمودی برای فصل آینده اظهار داشت: ما با این بازیکن توافق کردیم و قراردادی دو ساله نیز با او امضا کردیم اما نمی‌دانم چرا حمودی این مسئله را انکار می‌کند زیرا او نیز در جریان قرارداد بود.

وی افزود: مسئولان باشگاه سپاهان در تهران با مدیر برنامه‌های حمودی وارد مذاکره شدند و به توافق نیز رسیدند و حتی حمودی نیز به صورت تلفنی در جلسه حضور داشت و موافقت خود را با این مسئله اعلام کرد.

سرپرست سپاهان پیرامون تکذیب حضور حمودی در سپاهان تصریح کرد: نمی‌دانم چرا حمودی این مسئله را تکذیب کرده اما در هر حال ما برای اینکه مشکلی برای او به وجود نیاید خبر را منتشر کردیم و مطمئن باشید که حمودی اگر با استقلال هم بعد از امضای قرارداد با سپاهان، قرارداد ببندد به ضرر خودش است.

وی در پاسخ به این سئوال که حمودی چه زمانی به تمرینات سپاهان اضافه می‌شود، بیان داشت: در هر حال تکلیف این بازیکن تا پایان امروز مشخص خواهد شد.

خوروش پیرامون حضور هادی عقیلی در اصفهان برای امضای قرارداد با سپاهان گفت: قرار است هادی عقیلی عصر امروز به اصفهان بیاید و صحبت‌های نهایی با باشگاه سپاهان در مورد حضور در این تیم با او انجام شود.

 

 

 

کد خبر 2079616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha