۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۱۶

تبریک آیت الله صفایی بوشهری به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی

تبریک آیت الله صفایی بوشهری به مناسبت صعود تیم ملی به جام جهانی

بوشهر- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی2014 را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی که سه شنبه شب منتشر شد آورده است:  صعود پرصلابت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2014 برزیل را به مقام معظم رهبری و همه ملت گرانقدر ایران به‌ویژه ورزش دوستان و جوانان عزیز و پرشور تبریک عرض کرده و به درگاه خداوند سپاس می‌گذاریم.

بی‌تردید این پیروزی مقتدرانه بعد از حماسه حضور مردم در انتخابات در آستانه نیمه شعبان سالروز تولد آسمانی حضرت بقیة الله الاعظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) موجب شادی، افتخار و غرور ملی مضاعف شد.

از همه تلاشگران عرصه ورزش ، مدیریت، کادر فنی، بازیکنان باغیرت و همه کسانی که در خلق این حماسه ، تاثیرگذار بوده‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و توجه مسولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به لزوم برنامه‌ریزی کارشناسانه و مدیریت دانش‌بنیان و سرمایه گذاری مناسب در امر توسعه و پیشرفت علمی و اخلاقی ورزش همگانی و قهرمانی در تمامی رده‌های سنّی برای مردان و زنان جلب می‌کنم و یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهدای ورزشکار را گرامی می‌دارم.

کد خبر 2079809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha