۲ تیر ۱۳۹۲، ۲۳:۰۸

احتمال ماندن جواد افزایش یافت؛

پایان نشست کاپیتان تیم ملی با فتح‌الله‌زاده/ نکونام: صحبتی از قرارداد نشد

پایان نشست کاپیتان تیم ملی با فتح‌الله‌زاده/ نکونام: صحبتی از قرارداد نشد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن فصل گذشته تیم استقلال پس از نشستی که شامگاه یکشنبه با مدیرعامل آبی پوشان داشت برای ماندن در این تیم حرف هایش را به فتح‌الله‌زاده و به توافق ابتدایی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام که صبح روز یکشنبه مذاکراتی را با سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز انجام داده بود، شامگاه امروز یکشنبه در دفتر علی فتح الله زاده حاضر شد و در گفتگویی با مدیرعامل آبی پوشان برای ماندن در این تیم به توافق ابتدیای رسید و حرف هایش را به فتح الله زاده زد تا دلخوری ها برطرف شود.

نکونام که در پایان لیگ دوازدهم اعلام کرده بود برای ماندن در استقلال شرایطی دارد که مسائل مالی در اولویت اول او نیست، بعد از بازی تیم ملی اعلام کرد چون استقلالی ها با دو بازیکن هم پست او مذاکره کرده اند حتما نیازی به تمدید قراردادش نیست.

هر چند جواد نکونام و علی فتح الله زاده برای تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی به توافق رسیدند اما قرار شد در یک جلسه دیگری توافقات نهایی صورت بگیرد و قرارداد فصل آینده نیز امضا شود. البته به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران باید با امیرقلعه نویی هم نشستی داشته باشد تا حرف هایشان را با هم بزنند.

جواد نکونام در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: صحبت هایی بود که باید مطرح می شد. من حرف هایم را به آقای فتح الله زاده زدم و دلخوری ها برطرف شد. با این حال صحبتی از تمدید قرارداد نشد. من با استقلال قرارداد دو ساله دارم که برای تمدید سال دوم باید حرف هایمان را با هم می زدیم. لازم باشد با امیر قلعه نویی هم صحبت خواهم کرد.

کد خبر 2079812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha