۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۲۱:۰۱

مازندرانیها راهیابی تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفتند

مازندرانیها راهیابی تیم ملی به جام جهانی را جشن گرفتند

ساری - خبرگزاری مهر: مردم مازندران پس از راهیابی تیم فوتبال ایران به جام جهانی، در خیابان های ساری جشن شادی به پا کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خوشحالی مردم و گروه های هوادار فوتبال کشور به اندازه ای است که در کمتر از نیم ساعت تمام خیابان های اصلی ساری نظیر فرهنگ، قارن، انقلاب، جمهوری اسلامی و میدان شهدا مملو از جوانان و هوادارانی شده که از صعود ایران به جام جهانی فوتبال شادی می کنند.

کاروان های خوردو در تمام خیابان ها به راه افتاده و مردم مازندران نیز با دیدن این خودروها به تکان دادن دست و فریاد شادی خود را سهیم می کنند.

خیابان های اصلی و مرکزی ساری مرکز مازندران هم اکنون مملو از خودروهایی است که با چراغ ها و برف پاک کن های روشن، بوق های ممتد و فریادهای خوشحالی شادی خود را تقسیم کردند.

دسته های مردم در قالب کارناوال های شادی، در سطح ساری و سایر شهرستان ها به راه افتاده و شهروندان با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان و نیز روبان و پیشانی بندهای سبز، سفید و قرمز و با علامت پیروزی به خیابانها آمده اند.

تیم ملی فوتبال ایران که تا شروع دور برگشت مرحله مقدماتی از شانس کمی برای صعود مستقیم به جام‌جهانی برخوردار بود، در آخرین دیدار این مرحله دست به کار بزرگی زد و با پیروزی برابر کره‌جنوبی به عنوان تیم اول گروه به جام جهانی 2014 صعود کرد.

 

کد خبر 2079827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha