۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

عملکرد خط دفاعی ایران مقابل کره‎جنوبی خوب بود/ اعتماد به کی‎روش در ادامه راه جام جهانی

عملکرد خط دفاعی ایران مقابل کره‎جنوبی خوب بود/ اعتماد به کی‎روش در ادامه راه جام جهانی

سرمربی تیم فوتبال راه‎آهن با بیان اینکه در دیدار دو تیم ایران و کره‌جنوبی تمام ملی‎پوشان بویژه بازیکنان خط دفاع وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام دادند در مورد کارلوس کی‌روش گفت: در اینکه او مربی بزرگی است شکی نیست. باید همه به وی در ادامه راه جام جهانی اعتماد کرده و از او حمایت کنیم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل و دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران اظهارداشت: سرمربی تیم ملی تاکتیک مناسبی را برای رویارویی با تیم ملی کره‌جنوبی اتخاذ کرده بود مبنی بر اینکه ابتدا گل نخوریم و بعد با استفاده از فرصت‌هایی که بویژه در ضد حملات بدست می‌آوریم، گل بزنیم که خوشبختانه این روش مناسب جواب داد.

وی افزود: در نیمه اول کره‌ای‌ها ما را تحت فشار زیادی قرار دادند و بویژه در ارسال‌هایی که روی دروازه ما داشتند مشکل‌ساز شدند اما در نیمه دوم این بازی با تدبیر کی‌روش تیم ایران عمل پرس و دفاع کردن را از 10 متر جلوتر از خط میانی میدان انجام داد که همین موضوع باعث شد علاوه بر اینکه از فشار حملات کره‌ای‎ها کاسته شود، تیم ملی نیز با استفاده از فرصت طلبی و پافشاری قوچان‌نژاد به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد: در این بازی همه ملی‌پوشان بویژه بازیکنان خط دفاع وظایف دفاعی خود را به خوبی انجام دادند. بازیکنان این خط و هافبک‌‎های دفاعی ما در ارسال‌های هوایی کره‎ای‏‎ها عملکرد خوبی داشتند.

وی با تمجید از عملکرد جواد نکونام و رحمان احمدی اظهار داشت: نکونام مقابل کره جنوبی یک از استثنایی‎ترین بازی‎های خود را انجام داد و احمدی نیز مقابل این تیم عملکرد خیلی خوبی داشت.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: حضور کی‎روش در ایران طی چند وقت اخیر و زیر نظر گرفتن بازی‌های لیگ توسط وی باعث شد که بهترین‎های لیگ در تیم ملی حضور داشته باشند ضمن اینکه اکثر ملی‌پوشان پس از پایان لیگ در اردوی تیم ملی حضور پیدا کردند که همین موضوع باعث شده بود آنها کاملا آماده بوده و در شرایط مسابقه قرار داشته باشند.

وی در خصوص تاثیر حضور تیم ملی در رقابت‎های جام جهانی بر فوتبال ایران گفت: در جام جهانی است که یک کشور با حضور خود فرهنگش را اشاعه می‌دهد. با حضور در جام جهانی بازیکنان تیم ملی یک کشور از شانس بسیار بالایی برای حضور در تیم‌های مطرح اروپایی برخوردار می‌شوند ضمن اینکه این رقابت‌ها در آمدهای بسیار خوبی برای فدراسیون‌های تیم‎های حاضر دارد. یکی از موارد مثبت حضور تیم ملی در جام جهانی توسعه زیر ساخت‎ها و فوتبال پایه آن کشور است.

ابراهیم‎زاده در پاسخ به این پرسش که "آیا فدراسیون فوتبال در حفظ کارلوس کی‎روش و ادامه همکاری با وی تلاش داشته باشد یا خیر"؟، تصریح کرد: در اینکه کی‎روش مربی بزرگی است شکی نیست. باید همه به وی در ادامه راه جام جهانی اعتماد کرده و از او حمایت کنند.

کد خبر 2079947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha