۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۱

اخبار شهرری/

اجرای طرح "تعلق محله ای" در منطقه 20 تهران

اجرای طرح "تعلق محله ای" در منطقه 20 تهران

شهرری - خبرگزاری مهر: به دنبال تحقق طرح مدیریت محله در محله های شهر تهران و به منظور افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان طرح تعلق محله ای در محله های جنوب تهران از سوی شهرداری منطقه 20 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران با اشاره به موفقیت طرح مدیریت محله گفت: با مشارکت پژوهشگران محله منطقه 20 تهران طرح "ارزیابی تعلق محله ای و نقش آن در مشارکت اجتماعی" با هدف هویت یابی محلی، استفاده از ظرفیت مشارکت و همکاری شهروندان و توجه به اولویت ها و نیازهای محلی در 22 محله این منطقه اجرا خواهد شد.

حبیب الله غفوری طرح مدیریت محله را گام مهمی در مسیر مقابله با تصمیم گیریهای آمرانه و بدون در نظر گرفتن خواست و مطالبه شهروندان برشمرد و افزود: با برپایی کارگاه های آموزشی با مضامین تخصصی مرتبط و روشهای آماری(SPSS)  برای 22 پژوهشگر منطقه 20 تهران، زمینه لازم برای اجرای طرحهای اجتماع محور در سطح محله ها فراهم شده است.

وی شناسایی سطح حس تعلق محله ای برای مشارکت، شناسایی بهره وری و شناخت محله ای، بررسی عوامل تأثیرگذار و میزان تأثیرگذاری این عوامل بر سطح آمادگی برای مشارکت اجتماعی را از مهمترین اهداف اجرای طرح حس تعلق محله ای برشمرد.

گفتنی است، یک دوره کارگاه آموزشی ویژه پژوهشگران به مدت 10 ساعت در مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 تهران برگزار شد.

جلسه دبیران منطقه ای کانون مادر و کودک در منطقه 20 تهران برگزار شد

جلسه دبیران کانون مادر و کودک مناطق 22 گانه شهرداری تهران در منطقه 20 تهران برگزار شد.

جلسه دبیران منطقه ای کانون مادر و کودک مناطق 22 گانه شهرداری تهران با حضور کارشناس اداره کل سلامت شهرداری تهران و مدیر سلامت منطقه در اداره سلامت منطقه 20 تهران برگزار شد.

در این جلسه مصوبات جلسه قبلی پیگیری و مواردی مبنی بر انجام آموزشهای تغذیه با شیر مادر، اعلام برنامه ها به رسانه های گروهی، فعالیتهای NGO های تشکیل شده تصویب شد.

کد خبر 2080075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha