۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

قوچان نژاد:

مشهدي بودن و بازي در تيم ملي ايران افتخار است

مشهدي بودن و بازي در تيم ملي ايران افتخار است

مشهد - خبرگزاري مهر: دومین مشهدی حماسه ساز فوتبال ایران توانست با به ثمر رساندن تک گل پیروزی بخش خود در بازی با کره جنوبی، موجب راهیابی تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل شود گفت: مشهدي بودن و بازي در تيم ملي ايران افتخار است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رضا قوچان نژاد اظهار كرد: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم بازی را ببریم و خودمان را به جام جهانی برزیل برسانیم.

بهترین بازیکن دیدار ایران و کره جنوبی افزود: برای شکست‌دادن کره‌جنوبی همه بازیکنان زحمت کشیدند و هرچقدر که توانستیم در زمین دویدیم.

قوچان نژاد درباره افزایش روحیه ملی‌پوشان بعد از به ثمر رسیدن گل توسط او، بیان کرد: معلوم است بعد از این گل، همه اطمینان‌ها زیاد شد و همه با هم دست به دست هم دادیم تا بازی را بردیم.

وي با اشاره به موقعیت‌های زیاد حریف تصريح کرد: خدا را شکر در دقایق پایانی شانس آوردیم و گل نخوردیم.

دومین مشهدی حماسه ساز فوتبال ایران با بیان اینکه همواره به مشهدی بودنم و بازی در تیم ملی افتخار می‌کنم، گفت: همیشه فوتبال و اخبار مربوط به مشهد را پیگیری می‌کنم و از طریق اینترنت و ماهواره در جریان اخباری که پیرامون فوتبال شهرم مطرح‌می‌شود قرار می گیرم.

قوچان نژاد، مشهد را سرشار از استعداد در ورزش فوتبال دانست و افزود: شهر مشهد با تیم ابومسلم مطرح است، من دوست دارم این تیم هرچه زودتر به لیگ برتر برود تا فضای بیشتری برای بروز استعدادهای استان خراسان مهیا شود.

وی که در حال حاضر در تیم استاندارد لیژ بلژیک توپ می زند، اظهار كرد: حضور در تیم‌های معتبر دنیا یکی از آرزوهای من است، زمانی شاید حضور در تیم ملی یا همین سطح یک بلژیک هم دور از تصور بود اما حالا به این مهم دست‌یافتم اما دوست دارم پله‌های پیشرفت را سپری‌کنم تا به موفقیت بیشتری نائل‌شوم.

 

کد خبر 2080181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha