۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۴

امیری اعلام کرد:

2703 مدرسه مازندران هوشمندسازی شد

2703 مدرسه مازندران هوشمندسازی شد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: دو هزار و 703 مدرسه استان هوشمندسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی امیری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری افزود: خیران مدرسه ساز استان در امر هوشمندسازی مدارس با دستگاه تعلیمن و تربیت همکاری کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام 75 درصد در دوره ابتدایی، 25 درصد در دوره اول متوسطه و 21 درصد در دو.ره دوم متوسطه انجام پذیرفته است، گفت: تا 15تیرماه ثبت نام دانش اموزان تکمیل و 30 تیرسالجاری ساماندهی معلمان انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از ثبت نام پنج هزار و370 دانش آموز در مدارس نمونه دولتی استان خبر داد و گفت: از این تعداد دو هزار و520  نفر در دوره اول متوسطه و دو هزار و 850 نفر در دوره دوم متوسطه تحصیل خواهند کرد
 
وی از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین آموزش و پرورش و سازمان نظام مهندسی ساختمان برای انتقال تجربیات و دانش مهندسان به هنرجویان فنی و حرفه ای و کاردانش خبر داد.
 
امیری اظهار داشت: با انعقاد این تفاهم نامه 15 هزار نفر از هنرجویان تحت پوشش مهارت فنی وتجربی مهندسان ساختمان قرار خواهند گرفت.
 
وی افزود: با اجرای این تفاهم نامه امکانات آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرارخواهد گرفت و دانش اموزان با فراگیری مهارت و دانش مورد نیاز جذب بازار کار خواهند شد.
 
مدیرکل اموزش و پرورش مازندران از مشارکت 14 هزار نفر دانش آموز در طرح اردوهای جهادی بسیج سازندگی درسال گذشته خبر داد وگفت: پیش بینی می شود در سال جای 20 هزار دانش اموزر در این طرح شرکت کنند.
 

 
کد خبر 2080817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha