۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

یوسف زاده:

جهت گیری و ارتقای بنیه اعتقادی جوانان از اهداف طرح " نشاط معنوی " است

جهت گیری و ارتقای بنیه اعتقادی جوانان از اهداف طرح " نشاط معنوی " است

لنگرود – خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنگرود گفت: بهینه سازی اوقات فراغت جوانان، جهت گیری، تقویت و ارتقای بنیه اعتقادی، اخلاقی و ارزش های انقلاب اسلامی از اهداف مهم طرح نشاط معنوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین یوسف زاده ظهر امروز در مصاحبه با رسانه ها افزود:  سوق دادن نسل جوان به سمت فعالیت های فرهنگی به ویژه فعالیت های قرآنی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی همچنین با اعلام اینکه طبق تقویم آموزشی کشور تابستان ها جزء اوقات فراغت نوجوانان و جوانان محسوب می شود، اظهارداشت: اوقاف در راستای سیاست " بقاع باید قطب فرهنگی شوند " این طرح را در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنگرود با تاکید بر اینکه اجرای طرح نشاط معنوی زمینه ساز انس جوانان با اماکن متبرکه است،گفت: اجرای این طرح باعث انس و جذب بیشتر نوجوانان و جوانان به سمت و سوی اماکن متبرکه  و در نتیجه کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه  دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی صحیح و متناسب با روحیه جوانان و نوجوانان باعث جهت دهی و ارتقای سطح معرفتی، حرکت های علمی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، مذهبی و سیاسی آنان می شود، یادآورشد: از فرصت به دست آمده باید حداکثر استفاده در راستای فرهنگی شدن بقاع متبرکه و زمینه سازی برای حضور و انس قشر نوجوان و جوان با اماکن متبرکه فراهم شود.

کد خبر 2080881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha