۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۴۰

حجت الاسلام گروسی:

طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي در نهاوند اجرا می شود

طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي در نهاوند اجرا می شود

نهاوند-خبرگزاری مهر: سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت جوانان نهاوند 18 تیر آغاز می شود، گفت: طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي در نهاوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام حسین گروسی بعدازظر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برنامه‌هاي اوقات فراغت در دو بخش خواهران و برادران به منظور بالا بردن سطح فرهنگی و اجتماعی و مذهبی نسل نوجوان و جوانان از 18 تیرما امسال انجام می شود.

گروسی گفت: كلاس‌هاي اوقات فراغت با عنوان آموزش خانواده، گفتمان‌هاي ديني، مهارت‌هاي زندگي، شيوه‌هاي مناسب تربيت فرزندان و آموزش قرآن  در طول تابستان در شهرستان  نهاوند برگزارخواهدشد.

وی افزود: كلاس‌هاي آموزش قرآن در رشته‌هاي مختلف براي آقايان نيز در نظر گرفته شده و در مساجد هم برنامه‌هاي مناسبتي با حضور روحانيون برگزار مي‌شود.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به  اجراي طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي درنهاوند نیز عنوان داشت: طرح هسته‌هاي فرهنگي براي افراد 15 تا 25 سال و طرح بوستان فرهنگي براي سنين هفت تا 14 سال از جمله برنامه‌هاي تابستان است كه برگزار مي‌شود.

 گروسی گفت: رفتار و کردار حضرت علی اکبر(ع)  يادآور حركات و رفتار پيامبر خدا(ص) بود و همين عامل سبب شد تا در چهره او شخصيت پيامبر را مشاهده نمايند و با ديدن او ياد حضرت رسول(ص) را در ذهن‌ها زنده كنند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان اظهار داشت: حضرت علي اكبر(ع)، داراي شخصيتي شبيه به رسول خدا و شاخه‌اي از آن شجره طيبه و ريشه پاك بود و وارث همه خوبي‌هاي خاندان عصمت و طهارت به شمار مي‌رفت.

کد خبر 2080905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha