۱ تیر ۱۳۹۲، ۸:۲۶

نصیرزاده در گفتگو با مهر:

رئیس دپارتمان داوری نباید تغییرات قوانین را مطرح می‌کرد/ کار کمک‌‌ها ظریف‌تر شده است

رئیس دپارتمان داوری نباید تغییرات قوانین را مطرح می‌کرد/ کار کمک‌‌ها ظریف‌تر شده است

کارشناس داوری با اشاره به تغییراتی که در قوانین آفساید به وجود آمده است، گفت: این قوانین کار را برای کمک داوران ظریف‌تر کرده است و به نظرم رئیس دپارتمان داوری نباید در این مورد برای مردم صحبت می‌کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با مهر، با اشاره به تغییراتی که در نحوه آفسایدگیری به وجود آمده، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به نظرم نباید این موضوع را به افکار عمومی می‌کشاندیم و رئیس دپارتمان داوری نباید در این باره صحبت می‌کرد، با این حال مردم بدانند کمترین تغییرات صورت گرفته و نوع قضاوت کمک داوران ظریف‌تر شده است.

وی افزود: در قوانین جدید به ظرایف کمک‌داوری افزوده شده است. قبلا در مواردی خطا اعلام می‌شد که جزو قانون نبود و حالا شده است. در واقع از نظر تماشاچی هیچ چیزی کم یا زیاد نشده است و تماشاگران همانطور بازی را می‌بینند که در گذشته تماشا کرده‌اند.

این کارشناس داوری یادآور شد: به کمک‌داوران در این قانون گفته شده که چه موقع پرچم بزنند و این بحث زمانی می‌تواند برای عموم مطرح شود که مردم تمام قوانین داوری را بدانند که در عمل این طور نیست. در هر صورت قرار است از اول ماه جولای این قانون به اجرا در بیاید.

کد خبر 2081129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha