۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آخرین فصل نقل و انتقالات مس/ تشکیل کمیته فنی برای رفع نگرانی‌ها

آخرین فصل نقل و انتقالات مس/ تشکیل کمیته فنی برای رفع نگرانی‌ها

معاون ورزشی باشگاه مس ضمن اعلام آخرین وضعیت تیم مس در فصل نقل و انتقالات دلیل تجمع برخی از هواداران مس در محل باشگاه را اعلام کرد و گفت: سعی می کنیم برای برطرف شدن نگرانی هواداران جلسه کمیته فنی را تشکیل دهیم.

سیدرضا روح الامینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین عملکرد باشگاه مس کرمان در فصل نقل و انتقالات و همچنین تجمع هواداران این تیم در محل باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: تعدادی از هوادارن از وضعیت تیم در فصل نقل و انتقالات نگران بودند. آنها نگران بودند که شاید تیم خوب بسته نشده است، ما نیز با آنها صحبت کرده ایم که تیم با نظر کادر فنی بسته شده، سعی می‌کنیم برای برطرف شدن نگرانی هواداران جلسه کمیته فنی را تشکیل دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چند جای خالی در لیست خود دارید و تا کنون جدایی کدام یک از بازیکنان از تیم قطعی شده است، تاکید کرد: در حال حاضر ما سه بازیکن لیگ برتری، سه بازیکن خارجی و دو بازیکن لیگ یکی می توانیم جذب کنیم. هواداران تیم مطمئن باشند در روزهای باقی مانده از فصل نقل و انتقالات نهایت بهره را خواهیم برد و با نظر کادر فنی بازیکنان خوب و تاثیر گذاری را جذب خواهیم کرد.

معاون ورزشی باشگاه مس تصریح کرد: تا به امروز فقط جدایی رضا عنایتی از تیم مس قطعی شده است و سایر نفرات تیم را حفظ خواهیم کرد. ما با احمد حسن زاده تمدید کردیم و شجاع خلیل زاده را نیز خوذمان نیاز داریم و به پرسپولیس و سپاهان نمی دهیم.

وی افزود: تا به امروز نیز اکبر ایمانی از سپاهان، کریم اسلامی از صبا، مجتبی ترشیز از فجر سپاسی و محمود تیغ نورد را از آلومینیوم جذب کرده‌ایم.

کد خبر 2081443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha