۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

دیلی میل خبر داد:

آرسنال با مبلغ 50 میلیون پوند "هیگواین" و "رونی" را هدف گرفته است

آرسنال با مبلغ 50 میلیون پوند "هیگواین" و "رونی" را هدف گرفته است

باشگاه آرسنال در نظر دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی با مبلغ 50 میلیون پوند مهاجمان تیم‌های رئال مادرید و منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "علیشر عثمانف"، سهامدار ثروتمند باشگاه آرسنال، از سرمربی این تیم خواسته برای جذب "گونزالو هیگواین" و "وین رونی" دست به کار شود. "ایوان گازیدیس"، مدیر اجرایی باشگاه آرسنال، ابتدای ماه گفته بود باشگاه آماده می‌شود تا دست به خریدهای گرانقیمت بزند. این موضوع به انتظار بلندمدت هواداران آرسنال در بازار نقل و انتقالات فوتبال انگلستان پایان می‌دهد.

هیگواین به آرسنال نزدیک تر است و با این تیم به توافق رسیده است. طبق شواهد موجود توپچی‌ها با این مهاجم آرژانتینی 25 ساله قراردادی چهارساله هم منعقد کرده‌اند با حقوق هفتگی 150 هزار پوند. هیگواین از سال 2006 که از ریورپلاته به رئال پیوسته 117 گل برای این تیم به ثمر رسانده است. باشگاه برای انتقال این بازیکن با مبلغ 22 میلیون پوند با رئال به توافق رسیده است.

اگر آرسنال با هیگواین به توافق برسد، این بازیکن رکورد نقل و انتقال به امارات که تا پیش از این با 15 میلیون پوند در اختیار "آندری آرشاوین" بود را خواهد شکست. حقوق هفتگی 150 هزار پوندی هم بسیار بالاتر از حقوق 100 هزار پوندی "تئو والکات" و "لوکاس پودولسکی" در این باشگاه خواهد بود.

"عثمانف" از "آرسن ونگر" خواسته تا "وین رونی" را با حقوق هفتگی 250 هزار پوند به خدمت بگیرد. مهاجم ناراضی منچستریونایتد مورد توجه باشگاه چلسی نیز هست.

 

کد خبر 2081469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha