۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸

حسین زهی در گفتگو با مهر:

شهرداری زاهدان در ایجاد سرعت گیرهای خیابانی تصمیم گیرنده نیست

شهرداری زاهدان در ایجاد سرعت گیرهای خیابانی تصمیم گیرنده نیست

زاهدان-خبرگزاری مهر: شهردار زاهدان در پی ابراز نارضایتی بسیاری از شهروندان و رانندگان زاهدانی گفت: شهرداری در ایجاد سرعت گیر های متعدد و موجود در سطح خیابان ها تصمیم گیرنده نیست.

اسماعیل حسین زهی در گفتگو با مهر اظهار داشت: متاسفانه نصب بعضی از اين سرعت گيرها علاوه بر ايجاد مشكلات براي شهروندان باعث نارضايتي شهرداري نيز شده است .

وی افزود: نصب سرعت گيرها پس از تصويب شوراي حمل و نقل شهرستان و استان در نهايت جهت اجرا به شهرداري ارجاع مي شود و در واقع شهرداري زاهدان در اين راستا فقط نقش اجرايي را به عهده دارد.

وی ادامه داد:  با توجه به ابراز نارضایتی متعدد شهروندان و مشکلات ترافیکی ناشي از نصب اين سرعت گيرها شهرداري زاهدان موضوع نارضايتي خود را در اين خصوص به شوراي حمل و نقل انعكاس داده و خوشبختانه مدتي است كه اين امر متوقف شده است .

وی با بیان اینکه شهرداری برای ارایه خدمات مطلوب و دستیابی به شرایط استاندارد در مدیریت شهری نیازمند مشارکت تمامی دستگاه ها و مردم است گفت: برای اجرای هر گونه طرح و یا حتی احداث سرعت گیر در خیابان ها باید پیش از هر گونه تصمیم تمامی جوانب کار و نیاز شهروندان مورد کارشناسی و بررسی قرار گیرد.

 

کد خبر 2081476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha