۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۷

بهمنی در گفتگو با مهر:

رباط کریم در اعیاد شعبانیه غرق در نور و شادی می شود

رباط کریم در اعیاد شعبانیه غرق در نور و شادی می شود

رباط کریم - خبرگزاری مهر: رئیس تبلیغات اسلامی رباط کریم با اشاره به فرارسیدن سالروز خجسته میلاد امام زمان (عج)، گفت: رباط کریم در اعیاد شعبانیه غرق در نور و شادی می شود

حجت الاسلام ابراهیم بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن خجسته میلاد مهدی موعود، امام زمان(عج)، سراسر کشور غرق در نور و سرور است و در شهرستان رباط کریم نیز تمهیدات ویژه ای برای برگزاری مراسم و جشنهای این روز بزرگ ادیشیده شده است.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری جشن و مراسم ویژه این روز، علاوه بر ایجاد شادی و تجدید روحیه مردم، بستر مناسبی برای آشنایی جوانان و نوجوانان با اصول دینی و باورهای مذهبی است که موجب تقویت روحیه دینداری و توسل به ائمه اطهار (ع) در این نسل می شود.

وی ادامه داد: می توان با برپایی گفتمان آزاد در میان جوانان، سخرانی درباره سیره و روش زندگانی امام زمان (عج)، بازگویی و شرح دلایل غیبت ایشان و.... اطلاعات بیشتری در اختیار جوانان قرار داد و زمینه را برای جستجو و شناخت عمیق عقاید و اوصل دینی در جامعه فراهم آورد.

حجت الاسلام بهمنی گفت: همچنین به منظور ایجاد شوق و استقبال از مهمانان امام زمان (عج) در مراسم و جشنهای این روز بزرگ، معابر، اماکن مذهبي و فرهنگي اين شهرستان توسط اقشار مختلف مردم و با ريسه هاي رنگي، پرچم و بنر آذين بندی شده است که جلوه خاصی به شهر بخشیده است.

این مسئول بیان کرد: در سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج)، ايستگاه هاي صلواتي توسط هيئات مذهبي برپا و از مردم با شربت و شيريني پذيرايي مي شود و عاشقان و شيفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) نيز در شب ميلاد امام زمان(عج) در مساجد، حسينيه ها و هيئات مذهبي با برگزاري مراسم جشن و سرور، براي فرج و ظهور امام زمان(عج) دعا خواهند کرد.

کد خبر 2081482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha