۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶

باشگاه ذوب‌آهن نسبت به قضاوت محسن ترکی اعتراض کرد

باشگاه ذوب‌آهن نسبت به قضاوت محسن ترکی اعتراض کرد

اصفهان – خبرگزاری مهر: باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نسبت به قضاوت بحث برانگیز محسن ترکی در بازی پلی‌آف لیگ برتر اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ترکی در بازی روز جمعه ذوب‌آهن مقابل پاس همدان گل پنجم تیم اصفهانی را به دلیل قرار داشتن بیاتی‌نیا در موقعیت آفساید، مردود اعلام کرد که این مسئله با واکنش مسئولان ذوب‌آهن مواجه شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن جمعه شب در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی اعلام کرد که این صحنه آفساید نبوده و ترکی به اشتباه آن را آفساید اعلام کرده است.

همچنین اعلام خطای پنالتی به سود تیم پاس در دقیقه 90 بازی که به دلیل خطای حمید شفاعت روی بازیکن پاس انجام شد، باعث انتقاد مدیران ذوب‌آهن نسبت به عملکرد ترکی شد.

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن ظهر امروز شنبه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نسبت به این مسئله اعتراض کرده و از مسئولان این فدراسیون خواستند تا نسبت به چینش تیم داوری در بازی برگشت پلی‌آف لیگ برتر اقدام کند.

تیم اصفهانی در صورتی که در بازی شب گذشته دو گل دریافت نمی‌کرد، تا حدود زیادی می‌توانست خیال خود را از بابت سقوط نکردن از لیگ برتر راحت کند.

دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر بین تیم‌های ذوب‌آهن و پاس همدان از ساعت 17 روز چهارشنبه در همدان برگزار می‌شود.

کد خبر 2081636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha