۲ تیر ۱۳۹۲، ۸:۱۴

گریم متفاوت مهران رجبی در "آقا مدیر"/ نظم دادن به زندگی جوانان به شیوه بزرگان

گریم متفاوت مهران رجبی در "آقا مدیر"/ نظم دادن به زندگی جوانان به شیوه بزرگان

در فیلم تلویزیونی "آقا مدیر" که به کارگردانی سید وحید حسینی هفتمین روز تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد، مهران رجبی با گریم متفاوتی حضور دارد.

مجید عباسی تهیه‌کننده "آقا مدیر" درباره آخرین وضعیت این فیلم تلویزیونی به خبرنگار مهر گفت: تا به حال 6 روز از آغاز تصویربرداری گذشته و ما به سومین لوکیشن یعنی خانه قدیمی در دربند رسیدیم و تصویربرداری را در این لوکیشن ادامه می‌دهیم. مهران رجبی، امیر غفار منش و اشکان اشتیاق نیز بازیگرانی هستند که در خانه قدیمی مقابل دوربین می‌روند.

وی افزود: ما حدود یک هفته در این خانه ضبط داریم و بعد از آن بخش‌های خارجی کار  همچون کافی شاپ، خیابان و ... را تصویربرداری می‌کنیم. تهیه‌کننده "آقا مدیر" مدت زمان تصویربرداری را تا اواسط تیر پیش‌بینی و اعلام کرد تدوین فیلم همزمان توسط کامران جاهدی در حال انجام است.

مهران رجبی، امیر غفارمنش، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، مهران رنجبر، میثاق جمشیدی، حلیمه سعیدی و نسیم افشار بازیگران "آقا مدیر" هستند.

داستان این فیلم درباره احمد یاوری نماینده‌ای از نسل گذشته است که به سفارش دوست گرمابه و گلستان اسماعیل فتوحی وارد خانه پوریا پسر اسماعیل می‌شود. خانه‌ای آشفته با جوانانی با گره‌های کور در زندگی شخصی. یاوری که همه او را با نام آقا مدیر می‌شناسند به کمک فتوحی سعی در رفع مشکلات جوانان دارد هر چند در این راه مقاومت بچه‌ها که به زندگی بی نظم خود عادت کرده‌اند قصه را دچار افت و خیزهایی می‌کند.

عباسی این فیلم تلویزیونی را که احتمالا بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شود، با همراهی مهدی قریشی تهیه می‌کند، نویسندگان آن زهرا خمسه و سید وحید حسینی، ناظر کیفی شایسته شوشتریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز پرنیا کاظمی پور، منشی صحنه آزاده جهانبخش، تصویربردار فرشید رسولی، تدوین کامران جاهدی، صدابردار ناصر انتظاری، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، طراح چهره پردازی اشکان عسگری، مدیر تولید سعید صالحی، تدارکات شهداد ضرقامی، دستیار تهیه زهرا آبشاری و عکاس مهسا طیب طاهر است.

کد خبر 2081735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha