۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۸

سردار میرفیضی:

ارتقای امنیت تفرجگاهها پاسخ به مطالبات مردم است

ارتقای امنیت تفرجگاهها پاسخ به مطالبات مردم است

گرگان - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامي استان گلستان به اجراي طرح تابستانه پليس بمنظور ارتقاء امنيت درتفرجگاه ها و مناطق گردشگري و ساحلي استان اشاره كرد و گفت: ارتقاء امنيت در اين مناطق در واقع پاسخ به مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سيد محمود ميرفيضي بعدازظهر شنبه در حاشیه اجرای طرح تابستانه پلیس، اصل مشاركت و نظارت همگاني را از اصول حاكم بر امنيت عمومي عنوان كرد و گفت: ارتباط امنيت عمومي و مشاركت هاي مردمي يك ارتباط دوسويه است. 
 
وي گفت: گسترش امنيت عمومي مي تواند زمينه ساز توسعه مشاركت هاي مردمي باشد و افزايش مشاركت هاي مردمي نيز پشتوانه محكمي براي حاكميت و بقاء امنيت جامعه است. 
 
وي پيشگيري از وقوع جرم را از اولويت برنامه هاي نيروي انتظامي دانست و افزود: پيشگيري از وقوع جرم جز با همكاري و همراهي مردم محقق نمي شود. 
 
ميرفيضي با بيان اين كه درصد بسياري ازبرخوردهاي انتظامي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم است، تصريح كرد: در حوزه پيشگيري بايد تلاش كنيم تا بسترهاي جرم را در جامعه هدف قرار داده و نسبت به از بين بردن آن تلاش كنيم. 
 
وي افزود: مهار كنترل و كاهش جرائم نيازمند عزم ملي و هماهنگي بين نهادها، سازمانهاي اجتماعي، اقتصادي و تصميم گيري همه جانبه در اين رابطه است. 
 
فرمانده انتظامي گلستان در بخش ديگري از سخنان خود پيشگيري اجتماعي را مقدم بر پيشگيري انتظامي و قضايي عنوان كرد و اظهار داشت: موضوع مهم در پيشگيري اجتماعي، تغيير فرهنگ اجتماعي است. 
 
وي گسترش شبكه هاي اجتماعي را در تحقق شعار نيروي انتظامي كه افزايش سرمايه هاي اجتماعي جامعه است بسيار مؤثر دانست و گفت: سرمايه اجتماعي پليس پايه و اساس اقتدار و محبوبيت پليس در جامعه به شمار مي رود. 
 
رئيس پليس گلستان در بخش ديگري از سخنان خود نظم و انضباط را زير بناي مأموريت هاي پليس عنوان كرد و افزود: انضباط، قانونگرايي و رعايت حقوق مردم جلوه اقتدار پليس به شمار مي رود. 
کد خبر 2081877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha