۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲

مقداد نجف‌نژاد:

راهکارهای ما برای حل مشکلات استقلال نتیجه داد/ امسال دو هدف مهم را دنبال می‌کنیم

راهکارهای ما برای حل مشکلات استقلال نتیجه داد/ امسال دو هدف مهم را دنبال می‌کنیم

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان این که جلسه امروز این باشگاه نتایج خوبی داشته است، گفت: خوشبختانه راهکارهای ما برای حل مشکلات مالی باشگاه استقلال نتیجه داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مقداد نجف‌نژاد در پایان جلسه امروز هیات مدیره استقلال که در محل این باشگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران حاضر گفت: امروز جلسه بسیار امیدبخشی داشتیم و همانطور که وعده داده بودیم راهکارهای ما برای حل مشکلات استقلال نتیجه داده است.

وی افزود: امسال دو هدف عمده را دنبال می کنیم، یکی دفاع از کیان ورزش و فوتبال ایران در آسیا و دیگری هم دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چشم انداز ما بسیار روشن است و آنچه را که برای تقویت تیم از سوی سرمربی در نظر گرفته بود را تا حدی زیادی انجام داده‌ایم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: ما هیچ وقت کار را تعطیل نکرده بودیم و همگام با دیگر باشگاه‌ها به دنبال برنامه‌های خود بودیم، در این بین وزارت ورزش همکاری‌های خوبی با ما داشته و یک بخش از مشکلات مالی را حل کرده است، به دنبال این هستیم که بدهی بازیکنان را پرداخت کنیم و از همه بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی به خاطر همکاری‌هایی که داشته اند تشکر می‌کنیم.

نجف‌نژاد در خصوص استعفای فتح‌الله‌زاده نیز گفت: این استعفا به خاطر رفتن از استقلال نبود و به دلیل مشکلات مالی صورت گرفت، بخش زیادی از مشکلات ما حل شده و فتح‌الله‌زاده هم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص انتقادهای نکونام و جباری در رسانه‌ها نیز خاطرنشان کرد: ما روی افراد بحث نمی‌کنیم، کل تیم مد نظر ما بوده و تا حد زیادی روی بازیکنان مورد نظر کادر فنی توافق کرده‌ایم و با برخی دیگر نیز در حال توافق نهایی هستیم. همین امروز هم در خدمت جباری بودیم و صحبت کردیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بودجه این باشگاه اظهار داشت: اگر اولویت‌ها تامین شود مشکلات ما کاهش پیدا می‌کند، حداقل این که به ما زمین بدهند که در این باره با وزیر ورزش و نیز وزیر مسکن و شهرسازی مذاکرات خوبی داشته‌ایم. هوادارن استقلال خودشان می‌توانند استادیوم بسازند. درباره حق پخش تلویزیونی هم با صدا و سیما توافقاتی داشته‌ایم. از وزارت ورزش هم کمک گرفته‌ایم و امروز چک صادر کرده‌ایم.

 

کد خبر 2082040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha