۱ تیر ۱۳۹۲، ۲۱:۴۰

گزارش خبری/

نگرانی هواداران مس از وضعیت تیم کرمانی/ تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال به کجا می رود

نگرانی هواداران مس از وضعیت تیم کرمانی/ تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر فوتبال به کجا می رود

کرمان - خبرگزاری مهر: عدم جذب بوناچیچ و ترک کردن بازیکنان مطرح فصل گذشته از یک سو و از سوی دیگر حضور مدیران غیر بومی و عدم حضور موثر باشگاه مس کرمان در فصل نقل و انتقالات موجب نگرانی فوتبالدوستان کرمان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، با گذشت روزها از فصل نقل و انتقالات تنها خبرهایی که از مس به گوش می رسد ترک بازیکنان فصل گذشته و حرف و حدیثها در خصوص جذب آنها در تیمهای دیگر است و البته جذب بازیکنان معمولی تیمها مختلف است.

در حالی این روزها بسیاری از هواداران نگران سرنوشت تیم مس سرچشمه و ادامه فعالیت این باشگاه هستند باید از وضعیت نابسامان مس کرمان نیز نگران باشند.

تا کنون هیچ سخنی از جذب بازیکنان تاثیرگذار در فصل آتی در مس کرمان نشده است همچنین مربی مورد علاقه مردم کرمان که نتایج عملی خوبی نیز با مس کرمان گرفته بود نیز از مس رفته است و سرمربی یکی از تیمهای ناموفق فصل گذشته که در انتهی جدول جا خوش کرد نیز به عنوان سرمربی جدید به کرمان آمده است در حالیکه بسیاری از مربیان بومی کرمان توان فنی بسیار بالاتری دارند.

این وضعیت سوالهای بسیاری را در ذهن فوتبالدوستان کرمانی ایجاد کرده که جوابی نیز به آنها داده نشده است.

سوال کلی که مس کرمان به کجا می رود و هدف گذاری مدیران شرکت مس چیست می تواند بسیاری از ابهامات را رفع کند.

هم اکنون فرصت سوزی و عدم حضور موفق در فصل نقل و انتقالات مسیری نا مناسب است که این تیم کرمانی در بهت هواداران در آن قرار گرفته است.

گفته می شود اکبر ایمانی، مجتبی ترشیز و کریم اسلامی به طور قطع به مس نقل مکان کرده اند اما کمتر کسی حتی یک بار نام این بازیکنان را شنیده اند هنوز چند جای خالی در ترکیب این تیم باقیمانده است اما به نظر می رسد مدیران مس هیچ قصدی برای جذب بازیکنان مطرح ندارند و از سوی دیگر جذب 80 درصد بازیکنان فصل قبل را در دستور کار دارند.

اما مدیران به یک نکته توجه نکرده اند که این تیم تیمی موفق نبوده است و تنها بازیکنان تیمهای موفق حفظ می شوند باید به این مهم توجه داشت که بوناچیچ بارها در فصل گذشته از ترکیب ناقض مس خبر داد و بر لزوم جذب بازیکنان مناسب و تقویت تیم تاکید کرد اما تاکنون این اتفاق در مس نیفتاده است.

شاید یک مصاحبه مطبوعاتی و توضیح در خصوص برنامه های مس بتواند برخی مشکلات را حل کند و فضای غبار آلود را بر طرف کند این روزها هواداران مس کرمان نه از اینکه شاید نتوانند سهمیه مس را در مسابقات آسیایی به دست آوردند ناراحتند بلکه از این نگرانند که مس تنها سهمیه شرق آسیا در لیگ برتر را از دست بدهد.

در هر صورت امروز جمعی از هواداران تیم فوتبال مس کرمان با حضور در دفتر نمایندگی محمدرضاپورابراهیمی نگرانی خود را از وضعیت مدیریتی این مجموعه بیان داشتند.

امروز صبح جمع از هواداران تیم فوتبال مس کرمان به وضعیت مدیریت کنونی فوتبال مس سوال داشته و بیان داشتند با این وضع مدیریتی، تیم فوتبال مس کرمان به عاقبت تیم های بزرگ و باسابقه ای چون برق شیراز، شاهین بوشهر و ابومسلم خراسان گرفتار خواهد شد.

در این مراسم که ابتدا با حضور جمعی از هواداران در محل دفترنمایندگی محمدرضا پورابراهیمی اتفاق افتاد که هواداران تیم مس از منحل شدن تیم های پایه، نبود برنامه برای تیم فوتبال مس و عدم انتخاب بازیکنان برای فصل آینده گلایه و شکایت داشتند که با دخالت نیروهای انتظامی تنها به جلسه ای با حضور پورابراهیمی به همراه پیشکسوتان و معتمدین این جمع ختم شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن تایید اعتراض هواداران بیان داشت: انتصاب مدیران غیربومی از جمله در حوزه ورزش توهین به مردم کرمان و ورزشکاران کرمانی است.

وی دلیل وضعیت نامناسب فعلی ورزش مس را اینگونه بیان داشت: در درون مجموعه ورزشی کرمان اختلاف وجود دارد.

پورابراهیمی در ادامه افزود: دلیل این مسائل و اتفاقات عدم تخصص در حوزه مس و عدم اجماع و همکاری مجمع نمایندگان استان کرمان با وجود پیگیری های اینجانب برای ساماندهی به این وضعیت می باشد.
 

کد خبر 2082098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha