۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

لیگ سوارکاری استقامت؛

اصفهان در مرحله نخست صدرنشین شد

اصفهان در مرحله نخست صدرنشین شد

مرحله نخست رقابت‌های لیگ سوارکاری استقامت کشور که در اصفهان برگزار شد با صدرنشینی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مرحله از مسابقات تیم‌های هیأت سوارکاری خوزستان، الوند هگمتانه همدان، کردستان، گروه فنی، مهندسی محکم‌کار اصفهان، کانون اسب اصیل ایران، طلای سبز رفسنجان، سمنگان سیرجان، فولاد مبارکه سپاهان و کرمانشاه حضور داشتند.

این مرحله از مسابقات در محل باشگاه درنا اصفهان برگزار شد که در پایان گروه فنی، مهندسی محکم کار از اصفهان اول شد، فولاد مبارکه سپاهان در جای دوم ایستاد و خوزستان رتبه سوم را کسب کرد. در این دوره از رقابت‌ها در مجموع 100.750.000 ریال جایزه پرداخت شد که به ترتیب تیم اول 25 میلیون، تیم دوم 15 میلیون و تیم سوم 10 میلیون ریال جایزه دریافت کردند. بقیه جوایز نیز در قسمت انفرادی به افراد پرداخت شد.

مسابقات در مسافت‌های 60 کیلومتر و 80 کیلومتر برپا شد که در رده انفرادی 80 کیلومتر، اصغر کرمی با اسب "تندر" از لرستان قهرمان شد. زمان جمالی با اسب "حکم" دوم و رحیم مرادی با اسب "ژاندارک" در جای سوم ایستادند. بهروز مصطفی‌نژاد با اسب "شاهین" و حشمت حسن‌زاده با اسب "شین بن" در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

در مسافت 60 کیلومتر اسب جوان 2 نفر از شرکت کنندگان پس از طی مسیر مسابقه در زمان مجاز و معاینات پزشکی به جایزه مسابقات رسیدند. در رده 60 کیلومتر غیر بزرگسالان، ماهان حسنی اول شد و در 60 کیلومتر بزرگسالان اباذر زارع به عنوان قهرمانی دست یافت، خانم آزاده بهارلوئی دوم و یزدان مصطفایی عنوان سوم را کسب کرد. کیوان جعفری، سجاد ایمان پور و علیرضا رفیعی در مکان‌های بعدی قرار گرفتند.

برای اولین بار در مسابقات سواری استقامت مرد اخلاق هم انتخاب شد که امین نیک‌نژاد سرپرست و سوارکار تیم الوند هگمتانه همدان به این عنوان دست یافت و مبلغ 2میلیون ریال به عنوان جایزه دریافت کرد.

کد خبر 2082264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha