۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۹

سالارکیا با مهر مطرح کرد:

اقدامات لازم برای پرداخت بدهی 1/3 میلیاردی/ منظورم حسن‌زاده نبود

اقدامات لازم برای پرداخت بدهی 1/3 میلیاردی/ منظورم حسن‌زاده نبود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچگاه نگفتم که برای تسویه حساب با بازیکنان و مربیان طلبکار نیاز به 20 میلیارد تومان داریم، گفت: اقدامات لازم را برای پرداخت بدهی 1/3 میلیارد تومانی باشگاه جهت رفع منع ثبت قرارداد بازیکنان انجام داده‌ایم.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص میزان بدهی این باشگاه که مانع از ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس می‌شود، گفت: متاسفانه در برخی از رسانه‎ها از قول من اعلام کردند که باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب با بازیکنان 20 میلیارد تومان نیاز دارد اما این موضوع صحیح نیست.

وی ادامه داد: طبق رای کمیته انضباطی برای آنکه بتوانیم قرار داد بازیکنان خود را ثبت کنیم، باید بدهی‌هایی که مجموع آنها 1/3 میلیارد تومان می‌شود و کمیته انضباطی در خصوص آنها رای صادر کرده است، را پرداخت کنیم. برای پرداخت این بدهی‌ها اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در همین خصوص تاکید کرد: من اعلام کردم مجموع بدهی‌های باشگاه پرسپولیس طی سالیان متوالی 20 میلیارد تومان است و روی صحبت من رئیس کمیته انضباطی نبود بلکه وزارت ورزش و جوانان بود که باید فکری اساسی در این خصوص داشته باشد.

سالارکیا همچنین گفت: خوشبختانه کمیته انضباطی همکاری‌های لازم را در این خصوص با ما انجام داده است.

کد خبر 2082414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha