۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۲۶

گرجی:

برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفت تیر در شهرستان شهرکرد تشریح شد

برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفت تیر در شهرستان شهرکرد تشریح شد

شهرکرد – خبر گزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری با تشریح برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفت تیر در شهرستان شهرکرد، گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا هفتم تیر در شهرکرد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی گرجی پیش از ظهر روز یکشنبه در جلسه بزرگداشت شهدای هفتم تیر، عنوان کرد: پوستر و بنرهای شهدای هفتم تیر تهیه و در بین ادرات و نهادهای استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

وی افزود: ویژگی‌های برجسته شهید رحمان استکی باید به خوبی به مردم شناسانده شود و نسل جوان با شخصیت برجسته و فهیم شهید رحمان استکی یکی از شهدای هفتم تیر آشنا شوند.

علی گرجی گفت: برای بزرگداشت سی و دومین سالگرد بزرگداشت شهدای هفتم تیر، کلاس معارف اسلامی مدیران استان و شهرستان شهرکرد در روز چهارشنبه پنجم تیر ماه در گلزار مطهر شهدای شهرکرد برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و میثاق با شهدای هفتم تیر از دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفت تیر در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد است و مراسم پر فیض دعای ندبه در مصلای امام خمینی(ره) در هفت تیر ماه برگزار می‌شود.

علی گرجی عنوان کرد: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا هفتم تیر و شهید رحمان استکی همزمان با اقامه نماز مغرب در مسجد جامع شهرکرد در روز هفتم تیر برگزار می‌شود.

برنامه بزرگداشت شهدای هفت تیر معنوی و بصیرتی برگزار شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این جلسه گفت: برنامه بزرگداشت شهدای هفت تیر باید کاملا معنوی و بصیرتی برگزار شود.

یدالله گودرزی با اشاره به اهمیت بزرگداشت مقام شهدای هفتم خرداد، گفت: سرنوشت سیاسی کشور اسلامی ایران با شهید و شهادت عجین شده است و مقام شهید وشهادت باید بصورت شایسته گرامی داشته شود.

وی افزود: برنامه‌های بزرگداشت شهدای هفتم تیر باید به دارای محتوای علمی و بصیرتی باشد و باید جزئیات هفتم تیر را به نسل جوان منتقل کند.

گوردزی عنوان کرد: همه ادرات ونهادههای مربوطه باید در برگزاری هرچه بهتر بزرگداشت شهدای هفتم تیر مشارکت داشته باشند.

کد خبر 2082585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha