۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۰۵

نشست خبری پرسپولیس و راه‌آهن؛

رئیسی‌کیا: خدمات به پرسپولیس گسترش می‌یابد/ بهاری: پرسپولیسی‌ها تخفیف می‌گیرند

رئیسی‌کیا: خدمات به پرسپولیس گسترش می‌یابد/ بهاری: پرسپولیسی‌ها تخفیف می‌گیرند

مدیرعامل باشگاه راه آهن و رئیس هیات مدیره هواپیمایی قشم توضیحاتی را در مورد امضای قرارداد همکاری با باشگاه پرسپولیس مطرح کردند.

 به گزارش خبرنگار مهر، سعید بهاری در نشست خبری مشترک باشگاه پرسپولیس، باشگاه راه آهن و هواپیمای قشم درباره دلایل همکاری با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالیم که هلدینگ سورینت ارتباط خوبی با هواداران پرسپولیس دارد و این ارتباط از چند ماه پیش شروع شده است. به هر حال ما هم یکی از زیرمجموعه های سورینت هستیم که امیدوارم همکاری خوبی با پرسپولیس و هوادرانش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جزئیات همکاری با پرسپولیس به زودی اعلام می شود گفت: هدف ما از همکاری با پرسپولیس تجاری نیست بلکه ارائه تسهیلات مناسب برای هواداران پرسپولیس است.

رئیس هیات مدیره هواپیمایی قشم افزود: همانطور که رویانیان هم اعلام کرده است طبق برنامه هواداران پرسپولیس که کارت هواداری داشته باشند از 5 درصد تخفیف در اولین پرواز بهره مند خواهند شد هر چقدر تعداد پروازهای آن بیشتر شود میزان تخفیف بیشتر خواهد شد. این تسهیلاتی که برای مسافران پرسپولیس داریم کاملا نسبت به دیگران متفاوت خواهد بود البته این تسهیلات شامل حال راه آهن هم می شود.

در ادامه این نشست صادق رئیسی کیا مدیرعامل باشگاه راه آهن هم گفت: در هلدینگ سورینت ورزش برای حرفه ای شدن باید لزوما در خدمت صنعت و تجارت باشد. این موضوع در دنیا تجربه شده و تجربه موفقی بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس طی یک سالی که در ورزش بودیم سعی کردیم آن را در راه آهن پیاده کنیم و نخستین جلوه آن هم این بود که نخستین باشگاه ورزشی ایران را خریدیم. جلوه دیگر هم این بود که این بنگاه ورزشی خصوصی سازی شده و در این مدت نتایج خوبی هم گرفته است.

مدیرعامل باشگاه راه آهن با بیان اینکه این باشگاه پلیس از این آکادمی نداشت بیان کرد: قوه بازیکن سازی در راه آهن به خواب رفته بود. بر این اساس برنامه 5 ساله ای تدوین کردیم و تیم های پایه هم سازماندهی شدند از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به عنوان بزرگترین باشگاه آسیا سرویس ها و خدماتی را نیاز دارد که فکر کردیم برای تسهیل این خدمات مذاکراتی داشته باشیم.

رئیسی کیا خاطرنشان کرد: ممکن است این خدمات در حوزه های دیگر هم گسترش یابد با باشگاه پرسپولیس در داخل زمین رقابت داریم و در خارج از زمین با هم رفاقت می کنیم.

کد خبر 2082754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha