۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۷

با پایان رقابت در رده سنی نونهالان؛

کاراته کاهای انقلاب قم با 8 طلا و برنز قهرمان شدند

کاراته کاهای انقلاب قم با 8 طلا و برنز قهرمان شدند

قم - خبرگزاری مهر: کاراته کاهای باشگاه انقلاب قم با کسب هشت مدال طلا و برنز بالاتر از دیگر رقبا بر سکوی قهرمانی مسابقات کاراته قهرمانی قم ایستادند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های کاراته قهرمانی استان قم در سال جاری با جدال کاراته کاهای رده سنی نونهالان آغاز شد و بعد از آن قرار است طبق تقویم هیئت کاراته قم مسابقات استانی این رشته در سایر رده های سنی نیز برگزار شود.

چهره های آینده دار زیادی از باشگاه های مختلف در پیکارهای کاراته قهرمانی رده سني نونهالان قم حضور یافته بودند و در بخش کومیته برای کسب عناوین اول تا سوم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر پیکار کردند.

با توجه به اینکه این رقابت ها در آغازین روزهای فصل تابستان به انجام رسید به سبب اینکه برنامه های آموزشی بسیاری از باشگاه های کاراته قم در قالب طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز آغاز شده، استقبال بسیار خوبی از پیکارهای کاراته نونهالان قم صورت گرفته بود.

مسابقات کاراته قهرمانی قم در رده سنی نونهالان در حالی برگزار شد که کاراته کاهای برتر هر وزن می توانند با کسب عناوین برتر این پیکارها شانس عضویت در تیم اعزامی هیئت کاراته قم به رقابت های قهرمانی کشور را نیز به دست بیاورند.

هیئت کاراته استان قم نیز با دعوت از تمام باشگاه های کاراته قم خواستار حضور بهترین های هر باشگاه در این رقابت ها شده بود تا بدین ترتیب ارزیابی دقیقی از عملکرد کاراته کاهای استان در این رده سنی داشته باشیم و هم بهترین ها شناسایی شوند.

این دوره از مسابقات از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار بود و در جدال چهره های آینده دار کاراته قم و تقابل تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی سرانجام این باشگاه کاراته انقلاب قم بود که گوی سبقت را از دیگر رقبا ربود و در جایگاه نخست بخش تیمی ایستاد.

در رده بندی باشگاه های برتر شرکت کننده در این دوره از مسابقات کاراته کاهای نونهال باشگاه انقلاب قم با کسب هشت مدال رنگارنگ در حالی عنوان قهرمانی را کسب کردند که رنگ سه مدال آنها طلایی بود و پنج مدال دیگر با کسب مقام سوم رنگ برنز داشت.

بدین ترتیب تیم کاراته باشگاه انقلاب قم با کسب سه مدال طلا و پنج نشان برنز بر سکوی قهرمانی مسابقات کاراته نونهالان قم ایستاد و بعد از این تیم جدی ترین تعقیب کننده انقلابی ها یعنی باشگاه مقاومت قم با کسب هفت مدال به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

کاراته کاهای باشگاه مقاومت قم با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز به مقام نایب قهرمانی بسنده کردند در حالی که مقام سوم را باشگاه کاراته آوای رزم قم با کسب  دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورد و بدین ترتیب پرونده این رقابت ها بسته شد.

 

کد خبر 2082939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha