۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

«ضد» و «خاک‌های نرم کوشک» در میان پرفروش‌های نیمه دوم خرداد شهر کتاب

«ضد» و «خاک‌های نرم کوشک» در میان پرفروش‌های نیمه دوم خرداد شهر کتاب

«ضد»، «خاك‌های نرم كوشك»، «اينشتين عاشق»، «فصل پنجم سكوت»، «آن‌سوی حرف و صوت (گزيده اسرارالتوحيد)» و ...عنوان کتاب‌هایی هستند که در نیمه دوم خرداد در شهر کتاب مرکزی به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فهرست کتاب‌های پرفروش شهر کتاب مرکزی در نیمه دوم خرداد ماه منتشر شد که در این میان می‌توان نام کتاب‌هایی چون «ضد»، «خاك‌های نرم كوشك»، «اينشتين عاشق»، «فصل پنجم سكوت»، «آن‌سوی حرف و صوت (گزيده اسرارالتوحيد)» و ... را دید.

«ايرانيان (دوران باستان تا دوره معاصر)»، «پسری روی سكوها»، «برج فرازان»، «پاريس پايتخت مدرنيته» و «فراز و فرود شيخ خزعل» کتاب‌هایی هستند در حوزه کتاب‌های تاریخی، به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده‌اند. کتاب‌های «قصه‌های قر و قاطی» 1 تا 3، «می‌‌بخشم ولی فراموش نمی‌‌كنم» و «تنهايی پرهياهو» هم عناوین پرفروش حوزه کتاب‌های داستانی هستند.

در زمینه کتاب‌های عرفان و ادیان هم این عناوین، بیشترین فروش را داشته‌اند: «فيه‌مافيه (مقالات مولانا)»، «دايره‌المعارف مصور تاريخ يهوديت و صهيونيسم»، «مولانا جان و جهان (گزين‌گويه‌هايی از فيه‌مافيه)»، «آن‌سوی حرف و صوت (گزيده اسرارالتوحيد)» و «آيه‌های زندگی».

چهار اثر از فلورانس اسكاول‌شين»، «فقط دخترها بخوانند»، «نكن»، «بازی‌‌ها» و «نيمه تاريك وجود» عنوان کتاب‌های پرفروش روانشناسی در این فروشگاه هستند. در حوزه شعر کتاب‌هایی که بیشترین فروش را داشته‌اند عبارت‌اند از: «ضد»، «خوشبختيت آرزومه»، «آدم‌ها روی پل»، «هيچ چيز مثل مرگ تازه نيست» و «من بيابان همسرم باد».

«فلسفه»، «تسلی بخش‌‌های فلسفه»، «در باب حكمت زندگی»، «پيچيدگی» و «دنيای سوفی» هم کتاب‌هایی هستند که در قفسه کتاب‌های فلسفی بیشترین فروش را داشته‌اند. در حوزه کتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس هم این عناوین بیشترین فروش را داشته‌اند: «پا به پای سرو»، «لشكر خوبان»، «همسفر آسمان»، «خاك‌های نرم كوشك» و «خانواده در قرن 21 و جنگ نرم».

«اين شاخه مال من است»، «از خط تا خط»، «كتاب سال 1 (آثار برگزيده دانشجويان معماری دانشگاه تهران)»، «نقد هنر» و «بودن با دوربين» عنوان کتاب‌های هنری است که در این مدت به بیشترین میزان فروش در فروشگاه مرکزی شهر کتاب دست پیدا کرده‌اند.

کتاب‌هایی هم که در حوزه کتاب‌های علمی بیشترین فروش را داشته‌اند، عبارت‌اند از: «چه كسی چه وقت چه چيزی را كشف كرد»، «اينشتين عاشق»، «نظريه علمی چيست؟»، «اعجوبه‌ای در ژن‌های شما» و «آفرينش انسان». عناوین کتاب‌های پرفروش حوزه مخاطبان کودک نیز به این ترتیب است: «دس دسی باباش مياد»، «كتاب بزرگ دنيای من»، «مجموعه تی‌‌كی»، «داستان‌های پنج دقيقه‌ای» و «دوست من جيم».

«ورت (دختری كه دوست نداشت جادوگر شود)»، «شبح شاه»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «مجموعه كارآگاه نلی» و «فصل پنجم سكوت» هم عنوان کتاب‌هایی هستند که در قفسه کتاب‌های نوجوان بیشترین فروش را داشته‌اند.
 

کد خبر 2082995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha