۴ تیر ۱۳۹۲، ۸:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

آغاز دومین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی/ استاندارد تهیه و ارسال خبر به رسانه‌ها تدوین می‌شود

آغاز دومین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی/ استاندارد تهیه و ارسال خبر به رسانه‌ها تدوین می‌شود

دومین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور، امروز و تا دقایقی دیگر در محل همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما آغاز می‌شود.

هوشمند سفیدی، دبیرکل سمپوزیوم روابط عمومی و دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دومین دوره آیین معرفی و تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور صبح امروز سه‌شنبه 4 تیر در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد و در آن از سرآمدان روابط عمومی در کشور تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی افزود: تقدیر از روابط عمومی‌ها در سه سطح انجام خواهد شد که در سطح اول، روابط عمومی‌هایی که امسال تعهد به سرآمدی‌ می‌دهند، تقدیر خواهند شد. این گروه از روابط عمومی‌ها خود را با شاخص‌های یک روابط عمومی سرآمد تطبیق داده و گواهینامه مربوط را اخذ خواهند کرد. در سطح دوم از روابط عمومی‌هایی تقدیر می‌شود که از قبل تعهد به سرآمدی داده‌اند. این گروه مدارک مورد نیاز را برای تائید سرآمدی‌شان ارسال کرده و بعد از بررسی و ممیزی، تقدیر خواهند شد. به این سطح از روابط عمومی‌ها، تندیس‌های زرین، سیمین و بلورین اهدا خواهد شد.

دبیر آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی گفت: به این ترتیب امروز 28 نشان تعالی روابط عمومی و 9 تندیس اهدا خواهد شد و از 10 نهاد روابط عمومی هم که تعهد سرآمدی داده‌اند، تقدیر خواهد شد. تعهد سرآمدی یک روابط عمومی 9 معیار اصلی و 81 معیار فرعی دارد که روابط عمومی‌ها ملزم به رعایت آن‌ها هستند. تندیس‌های روابط عمومی‌های برتر هم بر اساس امتیازدهی به نهادهای روابط عمومی از یک تا هزار، اهدا می‌شود.

سفیدی درباره برنامه مراسم تقدیر از سرآمدان روابط عمومی گفت: برنامه امروز شامل سخنرانی‌های علمی و رسمی خواهد بود. آغاز برنامه ساعت 8:30 صبح است و تا 12:30 ظهر ادامه خواهد داشت. سخنرانی وزیر ارتباطات در ساعت 9:30 و سخنرانی رئیس سازمان استاندارد هم در ساعت 11:30 انجام خواهد شد.

تدوین استاندارد تهیه و ارسال خبر روابط عمومی‌ها به رسانه‌ها

دبیرکل سمپوزیوم روابط عمومی همچنین گفت: در خلال مدتی که در تدارک این مراسم بودیم، برای اولین بار استاندارد روابط عمومی‌ها در ایران را تدوین کردیم که استاندارد تهیه و ارسال خبر توسط روابط عمومی‌ها به رسانه‌ها نیز در آن جا می‌گیرد. این طرح بعد از تصویب در کمیسیون‌های مختلف سمپوزیوم روابط عمومی به کمیسیون نهایی رفته و قرار است تا در سازمان استاندارد درباره‌اش جلسه‌ای تشکیل شود. در نهایت قرار است این طرح پس از ترجمه در اختیار سازمان استاندارد جهانی قرار بگیرد.

کد خبر 2083056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha