۳ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳

امیر قلعه‌نویی عنوان کرد؛

دریافت مالی جباری از من بیشتر بود/ از نشست فتح‌الله‌زاده با نکونام بی‌خبرم

دریافت مالی جباری از من بیشتر بود/ از نشست فتح‌الله‌زاده با نکونام بی‌خبرم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه دریافت مالی مجتبی جباری در فصل پیش از من که سرمربی بودم، بیشتر بوده، گفت: جباری هیچ وقت از استقلال مثل فصل گذشته پول دریافت نکرده بود و او نباید مسایل خانوادگی را به بیرون منتقل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: میلاد امام زمان(عج) و پیروزی تیم ملی والیبال را به همه مردم کشورمان تبریک می‌گویم. تیم ملی والیبال با یک بازی ایرانی که توام با هیجان فراوان بود شور و شعف را در مردم ایجاد کرد.

وی افزود: تمرینات تیم استقلال شکل جدی‌تری به خود گرفته و بچه‌ها به تیم اضافه می‌شوند. تا هفته آینده هم تیم تکمیل خواهد شد. با ملی‌پوشان تیم از طریق باشگاه در ارتباط هستیم و از هفته دیگر هم مذاکرات با آنها شروع می شود. بازیکنانی مثل رحمتی و عمران‌زاده هم هر وقت قراداد بستند، به تیم اضافه می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره ملاقات شب گذشته نکونام با فتح‌الله‌زاده اظهار داشت: من از این جلسه خبری ندارم و نمی‌دانم در آن چه گذشته است.

وی در خصوص اخراج مجتبی جباری نیز خاطرنشان کرد: جباری برای استقلال زحمت زیادی کشیده است و بازیکن بزرگ فوتبال ما محسوب می‌شود. او کاپیتان دوم تیم است. در این 30 سال همیشه وضعیت استقلال همینطور بوده است و با گفتن مشکلات در رسانه‌ها مشکلات حل نمی‌شود. ما نباید مشکل درون خانواده را به بیرون منتقل کنیم.

قلعه‌نویی یادآور شد: البته نباید در این باره عجولانه تصمیم‌گیری کرد او جزو افتخارات باشگاه استقلال است اما از طرفی مدیریت باشگاه را هم باید در نظر بگیریم. فتح‌الله‌زاده جزو پر افتخارترین مدیران فوتبال باشگاهی ایران محسوب می شود. بنابراین با مطرح کردن این حرف‌ها تنها با احساسات هواداران بازی می‌‎کنیم.

وی ادامه داد: دریافت مالی مجتبی جباری از من بیشتر بوده و من هم با وجود این مشکلات به خاطر مردم صبوری به خرج داده‌ام. مگر در اینجا شرایط سپاهان را دارم؟ جباری در رساندن استقلال به هشت تیم برتر آسیا و نیز تیم ملی نقش داشته است ولی به صراحت می‌گویم که هیچ وقت دریافت مالی او در استقلال مثل فصل گذشته خوب نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با وساطت شما جباری به استقلال بر می‌گردد؟، گفت: بحث وساطت نیست. شان باشگاه از هر چیزی مهمتر است. من و بقیه می‌آئیم و می‌رویم ولی استقلال همیشه ماندگار است. جباری باید در رفتارش تجدی نظر کند.

کد خبر 2083159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha