۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

عشوری در گفتگو بامهر:

مشکلی برای ماندن در ذوب‌آهن ندارم/ امیدوارم شرایط مالی بهتر شوم

مشکلی برای ماندن در ذوب‌آهن ندارم/ امیدوارم شرایط مالی بهتر شوم

اصفهان - خبرگزاری مهر: هافبک دفاعی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر شرایط مالی ذوب‌آهن بهبود پیدا کند، در این تیم می‌مانم اما اگر مشکلات مالی تیم ذوب‌آهن مرتفع نشود برای ماندن در این تیم قولی نمی‌دهم.

سینا عشوری در گقتگو با خبرنگار مهر مصدومیت خود را یک مشکل سطحی عنوان کرد و افزود: مصدومیت جزیی در ناحیه پا برایم پیش آمده که در چند هفته آینده بهبود پیدا می‌کند و می‌توانم به سطح مسابقات بازگردم.

وی با بیان اینکه به توانایی سبزپوشان اصفهانی برای بازی فردا مقابل پاس همدان اعتماد کامل دارم، اظهار داشت: بازی رفت چندان نتیجه خوبی نداشت ولی با توجه به توانایی سبزپوشان اصفهانی می‌توانیم شاهد نتیجه خوبی در دیدار برگشت باشیم.

هافبک دفاعی تیم ذوب‌آهن به زحمات باشگاه برای برآوردن توقعات بازیکنان خود اشاره کرد و بیان داشت: برای ماندن در ذوب‌آهن مشکلی ندارم و دوست دارم در این تیم بمانم ولی اگر شرایط مالی تیم بهبود پیدا نکند، نمی‌مانم.

وی پیرامون پیشنهاد باشگاه استقلال برای جذب او اضافه کرد: پیشنهادهایی از طرف تیم استقلال بوده ولی ترجیح میدهم هفته آینده و بعد از پلی آف نظر قطعی خود را برای ماندن یا رفتن از این تیم اعلام کنم.

کد خبر 2083573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha