۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

جلالی:

مذاکره جدیدی با نکونام نداشته ایم/ از رفتن آذرنیا بی خبرم

مذاکره جدیدی با نکونام نداشته ایم/ از رفتن آذرنیا بی خبرم

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه باشگاه در حال مذاکره با چند بازیکن است، گفت: مذاکره جدیدی با جواد نکونام نداشته ایم.

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مذاکره با نکونام وارد مرحله جدیدی نشده است، اظهار داشت: مذاکرات من با جواد نکونام به همان صحبتهای قبلی ما بازمی گردد و اخیرا صحبت تازه ای با این بازیکن برای حضور در تیم تراکتورسازی نداشته ام.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه تراکتورسازی با کریم انصاری فرد نیز مذاکره داشته است، تصریح کرد: من اسمی نمی برم اما گزینه هایی هستند که باشگاه در حال مذاکره با آنها است و در نظر داریم تا نفرات مورد نیاز تیم را جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سئوال که چرا جلال چراغپور از حضور در کادرفنی این تیم انصراف داده است، خاطرنشان کرد: تا آنجا که من اطلاع دارم، آقای چراغپور به دلیل مشکلات خانوادگی نتوانسته با تیم تراکتورسازی همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: آقای چراغپور از زمانی که ما به اردوی سرعین رفتیم و برگشتیم، در تمرینات ما حاضر نشده و اکنون که در تبریز تمرین می کنیم هم به همراه تیم نیست.

جلالی در خصوص اینکه یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ماشین سازی، حسن آذرنیا سرپرست تیم تیم تراکتورسازی است، اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من این خبر را نشنیده ام و هنوز از سوی باشگاه نیز در این خصوص با من صحبتی نشده است.

کد خبر 2083824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha