۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲

آیت الله هادوی تهرانی:

مسئولیت پیگیری اقدام وحشیانه تکفیری‌ها بر عهده دولت مصر است

مسئولیت پیگیری اقدام وحشیانه تکفیری‌ها بر عهده دولت مصر است

قم - خبرگزاری مهر: عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی با اشاره به اقدام اخیر ددمنشانه تکفیری‌های مصری گفت: مسئولیت پیگیری سریع این اقدام وحشیانه رابر عهده دولت مصر می‌دانم و یقین دارم خردمندان مصری با تقبیح این اقدام ددمنشانه، فتواهای خالی از حقیقت تکفیریان بی خرد را فاقد اعتبار اعلام خواهند نمود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله مهدی هادوی تهرانی در خصوص اقدام اخیر تکفیری های مصری آمده است: شهید حسن شحاته شب میلاد امام منتظر عجل الله فرجه الشریف به دست کوردلان بی عقل به شهادت رسید تا ستاره ی دیگری در آسمان عاشقان ولایت باشد و راه را برای جویندگان حقیقت روشن کند.

در ادامه این پیام یاداور شده است: شهید حسن شحاته که در مسیر عشق به اهل بیت(ع) رنج‌های فراوان را به جان خریده بود، با شهادت مظلومانه خویش عشق به سالار شهیدان را به مفتیان بی خبر از اسلام و سیاست پیشگانی که اسلام عزیز را ملعبه ی اهداف پلید خویش قرار داده اند، نشان داد.

اقدام تکفیری های مصری آغاز یک بیداری جدید در سرزمین مصر خواهد بود

در بخش دیگری از این پیام یادآور شده است: خون این شهید مکر عالم نمایان مکّار و سیاست کاران مزوّر را باطل خواهد کرد و بی شک آغاز یک بیداری جدید در سرزمین مصر و سایر کشورهای اسلامی خواهد بود.

خردمندان مصری اقدامات ددمنشانه را تقبیح کنند

در بخش پایانی این پیام یادآور شده است: این جانب ضمن تسلیت و تبریک این شهادت به ساحت قدس ولی الله الأعظم امام زمان(عج) و تمامی مسلمانان جهان، مسئولیت پیگیری سریع این اقدام وحشیانه را بر عهده دولت مصر می‌دانم و یقین دارم خردمندان مصری از درگیری‌های مذهبی جلوگیری خواهند کرد و با تقبیح این اقدام ددمنشانه، فتواهای خالی از حقیقت تکفیریان بی خرد را فاقد اعتبار اعلام خواهند نمود.

 

کد خبر 2084189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha