۸ تیر ۱۳۹۲، ۸:۳۴

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

امیدواریم رشته جهت یابی در جامعه گسترش یابد

امیدواریم رشته جهت یابی در جامعه گسترش یابد

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در همایش سراسری انجمن "جهت یابی" کشور گفت: تلاش مسئولان انجمن جهت‌ یابی مایه امیدواری است و امید می‌رود این رشته جالب در جامعه بالنده ما بسط و گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علیپور ضمن بیان این مطلب افزود: جهت یابی پیشتر در سایه مدیریت خوب سردار "باران چشمه" و سردار "عظیمیان" در نیروهای مسلح فعال بود اما از سال گذشته مقرر شد به عنوان یکی از انجمن‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی فعالیت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در فاز جدید مقرر شده تا جهت یابی در جامعه به ویژه خانواده‌ها و جوانان بالنده ما شناسانده شود و عمومیت یابد. از سال گذشته این اقدام انجام شد و خوشبختانه با مدیریت خوب آقای عظیمیان و همکاران وی، کارگاههای آموزشی تشکیل شد و مقوله آموزشی در اولویت قرار گرفت که این اقدامات قابل ستایش، مایه امیدواری شده است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی اضافه کرد: ایجاد انگیزه، آموزش و سخت افزار سه فاکتور مهم برای موفقیت است که باور داریم انجمن جهت یابی می‌تواند در پرتو این آیتم‌ها حرکت رو به جلو داشته باشد. من به انجمن‌ها بویژه انجمن جهت یابی به عنوان یک فدراسیون نگاه می‌کنم و با تمام وجود از آنها حمایت کرده و خواهم کرد.

علیپور همچنین گفت: البته در جامعه، زمانی که نام انجمن یا کمیته بر زبان جاری می‌شود تصور می شود که باید به آن نگاه باری به هر جهت داشت که این ایده، یک فکر کاملا غلط است.

 

کد خبر 2084462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha