۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۸

امانی تاکید کرد:

ورزش باید در خدمت به مردم باشد/ضرورت تقویت روحیه دینی در ورزشکاران

ورزش باید در خدمت به مردم باشد/ضرورت تقویت روحیه دینی در ورزشکاران

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه ورزش باید در جهت خدمت به مردم باشد گفت: تقویت روحیه دینی در ورزشکاران از ضروریاتی است که در آموزش ورزش باید به آن توجه شود.

 به گزارش خبرنگارمهر، عباس امانی پیش از ظهر چهارشنبه دراولین گردهمایی یک روزه آموزشی مربیان ورزشی که دراستان کرمانشاه با حضور معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کشور درتالاربعثت برگزارشد، گفت: این کارگاه یک روزه دربحث فرهنگ ورزش به منظور ارتقاء سطح آگاهی فرهنگی مربیان ورزش بوده ومطالبی که دراین کارگاه ارائه می شود برای آمادگی مربیان درخصوص آموزش های فرهنگی موثر خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مربیان باید چنان به تعالیم فکری و دینی و قوانین کاری خود مسلط باشند که شاگردان علاوه بر آموزش های ورزشی، جذب روحیه دینی آن ها نیز شوند.

امانی افزود: در بحث ورزش هدف توجه به جایگاه والایی است که باید هموار ه مد نظر فعالان و دانش آموختگان در عرصه ورزشی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مربیان اگر دارای بارعلمی و معرفتی خوبی باشند می توانند به ارتقای سطح دینی جامعه کمک کرده وهمواره باید توجه داشت در تعالیم به جوانان و نوجوانان وزرشی آموخته شود که درمسائل ورزشی  در جهت خدمت به مردم گام بر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزش در حقیقت تزکیه نفس بوده که باعث رشد نفس انسان می شود.

امانی، به پیام های تبریک مقام معظم رهبری به ورزشکاران پس از کسب موفقیت های ورزشی اشاره کرد و گفت: این نشان دهنده اهمیت ورزش در جامعه و نزد رهبر معظم بوده وانسان سازی مهم ترین برنامه‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
 

کد خبر 2084576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha