۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

واکنش نکونام به اظهارات قلعه‌نویی:

بازیکن باشگاه هستم نه شخص/ واضح صحبت کند تا جوابش را بدهم

بازیکن باشگاه هستم نه شخص/ واضح صحبت کند تا جوابش را بدهم

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با فتح‌الله‌زاده گفت: من با استقلال قراداد دارم و بازیکن باشگاه هستم نه شخص.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام پس از نشست امروز چهارشنبه خود با مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: دنبال کارهای سال گذشته خود هستم و آمدم ببینم چه می‎شود. هیچ صحبتی برای آینده نکردیم.

وی در خصوص ماندن یا رفتن خود از استقلال خاطرنشان کرد: من نباید فعلا در این باره جواب بدهم. فعلا زمان پاسخ دادن من نیست ولی به موقع در این باره جواب خواهم داد. من به دنبال کارهای شخصی هستم و اگر قرار است اتفاقی بیافتد هفته آینده رخ خواهد داد.

هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه با قلعه‌نویی هیچ صحبتی انجام نداده است، در خصوص اظهارات قلعه‌نویی مبنی بر این که از جلسه نکونام و فتح‌الله‌زاده بی خبر است، افزود: من هم از صحبت کسی خبر ندارم. اگر کسی می‌خواهد با خبر باشد، باید در جلسه حضور داشته باشت.

وی در خصوص این که گفته می‌شود با قلعه نویی جلسه خواهد داشت، تاکید کرد: باشگاه می‌تواند تصمیم‌گیری کند. من همه صحبت‌های خود را با فتح‌الله‌زاده انجام دادم. بازیکن باشگاه هستم نه شخص. ما با باشگاه طرف هستیم. باشگاه می‌تواند اعلام کند که مرا می‌خواهد یا نه.

نکونام درباره اختلافاتش با قلعه‌نویی و اینکه سرمربی تیم استقلال درباره وی واضح صحبت نمی‌کند، اظهار داشت: هواداران متوجه همه چیز هستند و کسی نمی‌تواند چیزی را از آنها پنهان کند. هیچکس نباید با احساسات هواداران بازی کند. قلعه‌نویی واضح صحبت کند تا من هم جواب بدهم. امیدوارم حرف خود را بگوید و هیچ ایرادی ندارد که یک بازیکن را بخواهد یا نه. من اگر درباره کسی حرفی زده‌ام، خود آن فرد می‌داند منظورم چه کسی بوده است.

وی ادامه داد: من یک سال مردانگی کردم و به خاطر پول قهر نکردم که شب بازی به اردو نیایم. آخر فصل اگر چیزی گفتم حق من بود. هواداران می‌دانند که در طول فصل هیچ فشاری به باشگاه وارد نکردم و هر جوری که گفتند رفتار کردم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات بازیکنان تیم تراکتورسازی تبریز درباره وی گفت: آنها به من لطف دارند. من منتظرم که باشگاه استقلال شرایط را مشخص کند و تصمیم‌گیری کند. ما قرار بعدی نداریم و به خاطر کار شخصی به باشگاه رفته بودم.

کد خبر 2084585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha