۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

در سی و دومین سالگرد 7 تیر/

فرصت طلبان در رسوایی هفتم تیر به زباله‌دان تاریخ پیوستند

فرصت طلبان در رسوایی هفتم تیر به زباله‌دان تاریخ پیوستند

اراک - خبرگزاری مهر: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: فرصت طلبان منافق در رسوایی هفتم تیر به زباله‌دان تاریخ پیوستند تا بار دیگر دست حق از آستین شهدای والامقام این فاجعه به در آید و با نور هدایت خود راه را از بیراهه روشن کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت سی و دومین سالگرد فاجعه هفتم تیر آورده است: واقعه 7 تير، سند مظلوميت ايران اسلامي است که با خون پاك 72 شهید آبیاری شد.

 این بیانیه می افزاید: در این واقعه دردناک خون پاک و مطهر بهشتي، آن قافله‌سالار و سيد شهيدان انقلاب اسلامي و هفتاد و دو تن از ياران باوفايش امضاء و خط انقلاب، با خون سرخ آن شهيدان والامقام آبياري شد و نهال تازه نوپاي انقلاب اسلامي بارور و تنومند گشت.

یادبود شهدای هفتم تیرماه فردا

در این بیانیه آمده است: فاجعه تروریستی هفتم تیرماه سال 1360 ، فوران شراره‌های آتش کینه و عداوت منافقین نسبت به انقلاب، ارزش‌های والای آن بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی سی و دومین سالگرد شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران صدیق انقلاب و فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و از مردم بصیر و قدر شناس استان دعوت به عمل می‌آورد تا با حضوری پر شور در مراسم یاد بود شهدای گرانقدر هفتم تیر، ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، با آرمان‌های رفیع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام معظم رهبری (مد ظلله العالی) تجدید میثاق کنند.

 لازم به ذکر است، مراسم یادبود شهدای گرانقدر هفتم تیر در سراسر استان برگزار و در شهر اراک نیز، یادواره شهدای هفتم تیر راس ساعت 10صبح روز پنج شنبه ششم تیرماه در محل سالن اجتماعات استانداری مرکزی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2084592

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha