۷ تیر ۱۳۹۲، ۲:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های داخل سالن/ معاینات کامل انجام شد

سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های داخل سالن/ معاینات کامل انجام شد

رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک با اشاره به روند معاینه پزشکی ورزشکاران اعزامی به بازی های داخل سالن آسیا گفت: تمام ورزشکاران ایران در سلامت کامل در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

لطفعلی پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اتمام معاینات پزشکی ورزشکاران تیم‌های اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا اظهارداشت: پروسه معاینه پزشکی این بازی‌ها شامل تمام ورزشکاران اصلی و ذخیره تیم‌های مختلف بود که طی مراحل مختلف اردو و تمرینات آنها انجام شد. این کار با این هدف انجام شد که در صورت نیاز به تغییر در ترکیب تیم‌ها و نیاز به جایگزینی، مشکلی از بابت سلامت ورزشکاران وجود نداشته باشد.

وی با یادآوری اینکه ایران در 9 رشته بازی‌های داخل سالن آسیا شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: معاینه پزشکی ورزشکاران به صورت تخصصی در بخش‌های مختلف ارتوپدی، قبل  و عروق، دندانپزشکی و ... انجام شد و در پایان بر ای هر یک از آنها پرونده سلامت تشکیل شد. پرونده سلامت ورزشکاران اعزامی به بازی‌های داخل سالن گواه سلامت کامل آنها برای شرکت در این رقابت‌هاست.

رئیس کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد که پروسه تشکیل پرنده سلامت برای ورزشکاران اعزامی به بازی‌های المپیک نوجوانان (25 مردادماه تا 2 شهریورماه در نانجینگ چین) و بازی‌های کشورهای اسلامی (31 شهریورماه تا 10 مهرماه در اندونزی) نیز اجر می‌شود.

به گزارش مهر، شنا (10 نفر)، تیراندازی (10 نفر)، فوتسال (21 نفر)، کبدی (9 نفر)، بیلیارد (8 نفر)، ورزش های الکترونیک (8 نفر)، کوراش (5 نفر)، مویتای (5 نفر) و شطرنج (5 نفر) رشته‌هایی است که ورزشکاران آنها اعضای کاروان ایران را برای حضور در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا تشکیل می‌دهند. این بازی@ها طی روزهای 8 تا 15 تیرماه در اینچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

کد خبر 2084712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha