۶ تیر ۱۳۹۲، ۹:۱۲

عباسیان:

شهرک صنعتی سفیدرود رشت پاسخگوی بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری صنعتی گیلان است

شهرک صنعتی سفیدرود رشت پاسخگوی بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری صنعتی گیلان است

رشت – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: شهرک صنعتی سفیدرود رشت پاسخگوی بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری صنعتی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید عباسیان امین عصر چهارشنبه در بازدید از برخی واحدهای تولیدی استان افزود: این شهرک تابلوی اصلی صنعت استان با بیش از 25 هزار شغل خواهد بود.

وی همچنین از ایجاد گروه های مختلف صنایع غذایی، نساجی، الکترونیک، هایتک و غیره در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد و اظهارداشت: شهرک های صنعتی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌ های صنعتی گیلان با اشاره به احداث واحدهای صنعتی مختلف در شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: وجود زیرساخت ها و موقعیت ایجاد صنایع از نیازهای صنعت است  و هم اکنون32 موقعیت صنعتی در استان ایجاد شده است.

وی همچنین گیلان را از نظر میزان عرصه در بخش صنعت جزو استان‌ های فقیر دانست و تصریح کرد: سرمایه‌ گذاری در بخش صنعت به دلیل دسترسی به راه‌ های ارتباطی و وجود اداره‌ های مختلف در رشت بیشتر است.

عباسیان امین در ادامه استقرار صنایع بزرگ، متوسط و کوچک را از قابلیت‌ های شهرک صنعتی سفیدرود عنوان کرد و افزود: گروه های صنعتی غذایی، نساجی، الکترونیک، هایتک و غیره را می‌ توان در شهرک سفیدرود جانمایی کرد.

وی همچنین شهرک صنعتی سفیدرود را واجد تصفیه‌ خانه فاضلاب صنعتی عنوان کرد و اظهارداشت: هم اکنون فاز نخست این شهرک به مساحت 200  هکتار در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان تصریح کرد: استقرار 525 واحد صنعتی در فاز نخست شهرک صنعتی سفیدرود و ایجاد 25 هزار شغل با راه‌اندازی این واحدها در استان از ویژگی های احداث این شهرک صنعتی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سفیدرود رشت پاسخگوی بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری صنعتی گیلان است، یادآورشد: این شهرک در آینده نزدیک تابلوی اصلی صنعت استان خواهد بود.

کد خبر 2084898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha